Vodafone România lansează o nouă campanie de brand

Autor: Ioana Mihai Postat la 29 mai 2012 190 afişări

Vodafone România lansează o nouă campanie de brand, cu mesajul “Vodafone aduce împreună oamenii care cred în mai bine. Împreună suntem mai puternici”. Campania reprezintă o nouă etapa în viaţa brandului Vodafone.

"Românii îşi doresc acum, poate mai mult ca oricând în ultimii 20 de ani, să îşi recunoască modelele şi valorile, să găsească direcţia către un viitor mai bun, să îşi redescopere sentimentul de mândrie naţională. Campania noastră vorbeşte despre dorinţa de progres, de regăsire în valorile umane autentice: pasiune pentru ceea ce facem, curaj, respect faţă de semeni, dăruire faţă de cei apropiaţi, ajutor pentru cei aflaţi în dificultate", a spus Mihai Ghyka, chief commercial officer, Vodafone Romania.

Noua campanie are ca fundament tradiţia îndelungată a Vodafone de a susţine programe şi proiecte culturale şi ale societăţii civile, pentru persoanele defavorizate sau discriminate, de caritate, sport şi educaţie.

Noua campanie Vodafone a fost precedata de o etapa de "teasing" in social media, pe bloguri si pe conturile oficiale de Facebook, YouTube, Twitter ale Vodafone, unde utilizatorii au raspuns, prin comentarii, la intrebarile "Credem in mai bine?" si "Cati facem ceva?". In perioada urmatoare, campania se va desfasura pe canalele media de televiziune, outdoor, print si online.

Pe plan comercial, noua pozitionare de brand se regaseste in multe dintre initiativele lansate de Vodafone pe parcursul ultimului an, cum ar fi: solutia de telemedicina dezvoltata pentru SMURD, comunicarea mai accesibila pentru romanii din strainatate, site-urile mobile menite sa usureze accesul la informatie (0.Salvamont, myVodafone), popularizarea smartphone-urilor si a Internetului mobil pentru cat mai multi utilizatori, s.a.

Vodafone Romania este divizie a Vodafone Group Plc.. Vodafone este unul dintre cele mai mari grupuri de telecomunicatii mobile din lume, dupa venituri, cu 398 de milioane de clienti in intreaga lume, la 31 martie 2012. Vodafone are divizii in 30 de tari de pe cinci continente si peste 40 de retele partenere in intreaga lume.

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
vodafone,
campanie,
marketing
/media-marketing/vodafone-romania-lanseaza-o-noua-campanie-de-brand-9681594
9681594
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.