Viata si aventurile micilor agentii

Postat la 16 decembrie 2008 342 afişări

Multi oameni de creatie care au parasit o mare agentie de publicitate au facut-o nu pentru un post in cadrul altei companii, ci pentru a-si deschide propria agentie. Pe o piata unde firmele mari si grupurile straine fac legea, asa ceva poate parea o aventura.

 

Ce-a fost se stie: o parte din agentiile vechi s-au afiliat la retelele straine, iar din 2000 incoace au aparut cateva - putine - agentii independente, care au ramas asa pana astazi. Acum, peisajul pare complet: mai exista loc pentru alte agentii noi? Curajosii care au intrat pe piata in ultimii ani spun ca da.

 

“Exista oricand loc pentru agentii bune. O agentie buna isi va face loc pe piata, indiferent cat de mica este”, spune Silviu Culea, care a infiintat agentia Funny alaturi de Simona Vasilescu in anul 2006. La Funny lucreaza acum zece oameni, insa cei doi fondatori spun ca vor sa mai aduca si altii. Echipa care lucreaza acum in sediul deja neincapator se ocupa de conturi precum Cora, HelpNet, Intesa Sanpaolo, UPC Romania, UPC Broadband. Este, de asemenea, prima agentie romaneasca ce a castigat un cont paneuropean, UPC Broadband. La jumatatea anului 2008, cifra lor de afaceri era de aproximativ 800.000 de euro.

 

Paginatie:

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
media,
publicitate,
agentie
/media-marketing/viata-si-aventurile-micilor-agentii-3665125
3665125
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.