Piata de publicitate online a crescut in T 3 cu 9,3 mil. euro fata de T 1

Postat la 09 mai 2010 34 afişări

Cea mai mare parte din aceste sume au fost cheltuite de companii mari, cu precadere din zona de telecomunicatii, auto si finante, care au priceput destul de repede ca internetul este un mediu mai ieftin de promovare, ce le poate aduce atat rezultate, cat si o reducere a cheltuielilor pe timp de criza.

Aceleasi companii investeau deja pentru reclame online si inainte de 2009. In scena au intrat insa tot mai mult companii din zona bunurilor de larg consum, care si-au crescut, cel putin procentual, cheltuielile de promovare pe internet. "Tendinta lenta, dar clara este ca topul celor mai mari «spenderi» pe internet coincide din ce in ce mai tare cu cel general, aplicat tuturor mediilor de promovare", apreciaza Liviu Boitan, strategic director in cadrul agentiei MediaCom Romania.

Citeste mai multe pe www.businessmagazin.ro

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
media,
publicitate online,
crestere

Citeşte pe comedymall.ro

/media-marketing/piata-de-publicitate-online-a-crescut-in-t-3-cu-9-3-mil-euro-fata-de-t-1-6086268
6086268
comments powered by Disqus
Cum îşi reinventează afacerile micii antreprenori români? Cum îşi reinventează afacerile micii antreprenori români?

Reinventaţi de pandemie Ţi-ai pus toate economiile la bătaie. Ţi-ai vândut, poate, apartamentul sau motocicleta şi ai investit banii într-o afacere. Nu acum, ci în urmă cu câţiva ani. Totul a mers bine. Ai crescut, uşor-uşor, cu paşi mici, dar ai ajuns la profit, iar acum businessul îţi e suficient să trăieşti fără a avea nevoie şi de un job. Ţi-ai îndeplinit visul. Până când, într-o zi pe care nici tu, nici altcineva nu putea s-o prevadă, totul se prăbuşeşte. Totul se închide. Marfa ta, serviciile tale nu-şi mai găsesc acum clienţii. Totul e captiv în izolare, publicul tău ţintă nu mai există, iar dacă există, îşi drămuieşte cu grijă banii pentru o potenţială criză care se prevesteşte.

vezi continuarea
ZF.ro
Pericol critic: Dacă patronii mor, nu o să mai avem nici angajaţi sau cine să plătească salariile Pericol critic: Dacă patronii mor, nu o să mai avem nici angajaţi sau cine să plătească salariile
Dezvăluirile unui medic de la Medlife despre coronavirus. Care este cel mai IMPORTANT lucru
Mediafax
Când şi cum se termină pandemia de COVID-19 Când şi cum se termină pandemia de COVID-19
Trump spune că ar lua Hidroxiclorochina chiar dacă nu sunt suficiente dovezi că medicamentul vedetă previne sau tratează Covid-19
MonitorulApararii
Fostul premier social-democrat Zoran Milanović revine la conducerea Croaţiei. Ca preşedinte Fostul premier social-democrat Zoran Milanović revine la conducerea Croaţiei. Ca preşedinte
Ce se întâmplă la Moscova este de bine deopotrivă pentru Rusia şi Putin(?)
MonitorulPartidelor
Apartamentul lui Ungureanu, oferit drept REFUGIU al medicilor în calea COVID-19. „Toţi să facă la fel” Apartamentul lui Ungureanu, oferit drept REFUGIU al medicilor în calea COVID-19. „Toţi să facă la fel”
Demisie „fulger”. Un medic chirurg va conduce Ministerul Sănătăţii. Cine este Nelu Tătaru, propus să preia funcţia după plecarea lui Costache
MonitorulSiguranteiCetateanului
COMENTARIU Valeriu Suhan Hai, da-ma... incolo... COMENTARIU Valeriu Suhan Hai, da-ma... incolo...
Dr. Tudor Ciuhodaru atentioneaza ca virusul (Covid-19) rezista minim 30 de minute in aer dupa eliminarea sursei infectiei si peste cinci zile pe piele

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.