Peste doua milioane de spoturi au rulat anul trecut la televizor

Postat la 06 aprilie 2010 43 afişări

Romanii au vazut anul trecut 2.020.692 de reclame la televizor, cu aproape 150... de spoturi mai putin decat in 2008.

Cei mai prezenti pe televizor au fost jucatori din industria bunurilor de larg consum si cei din telecom. Astfel, potrivit raportului Media&Advertising 2010, realizat de Mediafax, operatorul de telefonie mobila Cosmote a fost advertiserul care si-a majorat cel mai mult investitiile in publicitate in primul semestru al anului trecut - cu 99% mai mult decat in primul semstru al lui 2008.

Pe de alta parte, campinul istoric al investitiilor in publicitate, Procter&Gamble a avut, in 2009, prima diminiuare a bugetului de publicitate.

Pe pozitiile urmatoare in functie de cresterea invetitiilor in promovare, in prima jumatate a anului trecut s-au clasat Reckitt Benckiser (+50%), European Foods & Drinks (+23%), Henkel (+14%) si Orange (+3%).

L'Oreal Romania, Unilever si Procter & Gamble au fost companiile care, in aceeasi perioada de timp, si-au redus bugetele de publicitate.

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
media,
publicitate,
reclame,
TV,
spoturi
/media-marketing/peste-doua-milioane-de-spoturi-au-rulat-anul-trecut-la-televizor-5821714
5821714
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.