(P) Trainingul susţinut de Prof. Philip Kotler atrage în principal persoane cu funcţii de conducere din companii

Postat la 21 mai 2012 59 afişări

Peste jumătate dintre cei înscrişi până în prezent la trainingul certificat “Marketing-ul prin valori”, susţinut de Prof. Philip Kotler pe 1 Iunie, la Ateneul Român, deţin funcţii de vârf în ierarhia companiilor pe care le reprezintă sau deţin afaceri, potrivit primului bilanţ al organizatorilor, cu mai puţin de două săptămâni.

Peste jumătate dintre cei înscrişi până în prezent la trainingul certificat "Marketing-ul prin valori", susţinut de Prof. Philip Kotler pe 1 Iunie, la Ateneul Român, deţin funcţii de vârf în ierarhia companiilor pe care le reprezintă sau deţin afaceri, potrivit primului bilanţ al organizatorilor, cu mai puţin de două săptămâni.

Într-unul dintre cursurile sale, Prof. Philip kotler a spus că "Tendinţa unor companii este de a vedea marketingul ca un departament care intervine în schemă după ce produsul a fost conceput, doar ca să-l vândă. Eu spun că marketingul trebuie văzut ca funcţia care dă direcţia strategică a companiei". Tocmai astfel de postulate care generează schimbări majore în viziunea liderilor de business au atras o deja un mare număr de înscrieri la trainingul de marketing certificat susţinut de Prof. Philip Kotler.

Astfel, 18% dintre cei înscrişi deja, la începutul lunii mai, sunt CEO, Directori Generali sau administratori de companii, iar aproape 24% deţin alte poziţii de top management - precum Director de vânzări şi HR, iar 26% sunt Marketing VP şi Manageri. Splitul integral este disponibil în graficul de mai jos:

De asemenea, peste jumătate dintre participanţi sunt din domeniile Farma, FMCG şi telecom (vezi graficul de mai jos), iar 9% sunt din domeniul financiar-bancar. Marketing 3.0 a trezit un interes deosebit şi în alte domenii - detalii în graficul de mai jos:

"Unele companii cred că marketing există pentru a vinde producţia. Adevarul este invers: producţia există pentru a susţine marketingul. Poţi externaliza producţia, însă ceea ce dă valoare unei companii este marketingul. Producţia, achiziţiile, cercetarea, dezvoltarea şi celelalte funcţiuni există pentru a susţine prezenţa companiei pe piaţă. Adică marketingul" - a spus Prof. Philip Kotler, cunoscut ca "părintele marketingului".

Mai puţin de două săptămâni ne despart de startul trainingului certificat "Marketing-ul prin valori", susţinut de Prof. Philip Kotler pe 1 Iunie, la Ateneul Român. Trainingul va cuprinde două sesiuni a câte două ore şi jumătate, pe parcursul cărora participanţii vor afla cum să facă faţă provocărilor şi oportunităţilor majore de business în perioadele de turbulenţe. La finalul trainingului Marketing 3.0, fiecare participant va primi un certificat din partea Institutului Kotler Impact, semnat de către Prof. Philip Kotler. Certificatul reprezintă o acreditare internaţională recunoscută de către asociaţiile de marketing internaţionale.

Agenda completă este disponibilă pe site-ul oficial al evenimentului. În preţul fiecărui bilet este inclus şi un abonament de 1 an la Ziarul Financiar şi Business Magazin, cu începere din data de 1 iulie 2012. Biletele se comandă online, prin completarea formularului de înscriere.

Marketing 3.0 este organizat în parteneriat de către V+O Communication, Confident Public Relations şi Choice Management & Consulting.

Partenerii evenimentului sunt: Aerotravel Lufthansa, Athénée Palace Hilton, Coca Cola Hellenic, MobilPay, Raiffeisen Bank şi Ursus, iar partenerii media sunt: Ziarul Financiar, Business Magazin şi Mediafax.

Pentru mai multe detalii referitoare la acest eveniment, vizitaţi site-ul www.marketing30.ro şi pagina de facebook.

***

Despre Philip Kotler

Philip Kotler este fondatorul "managementului marketingului" modern, profesor de marketing internaţional la Şcoala Superioară de Management J. L. Kellogg, din cadrul Universităţii din Northwestern, SUA. Este licenţiat în economie al Universităţii din Chicago şi doctor în economie la Institutul de tehnologie din Massachusetts. Philip Kotler este inventatorul celor "4P" în Marketing (care acum au devenit cei "7P") precum şi inventatorul conceptului de "Marketing Social" şi este implicat în cercetarea şi dezvoltarea marketing-ului de peste 55 de ani. Profesorul Kotler este autorul lucrării "Marketing Management", acum la cea de a XIII-a ediţie - cel mai utilizat manual de marketing în universităţile de afaceri din întreaga lume. Kotler este unicul "triplu" câştigător al premiului Alpha Kappa Psi (AKP) pentru cel mai bun articol al anului apărut în revista Journal of Marketing. Începând cu anul 1998, Philip Kotler se află printre Top 50 guru în afaceri la nivel mondial, iar în anul 2008 şi 2009 Profesorul Kotler a fost clasat în primii 10 Guru în Afaceri din lume.

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
advertorial
/media-marketing/p-trainingul-sustinut-de-prof-philip-kotler-atrage-in-principal-persoane-cu-functii-de-conducere-din-companii-9645816
9645816
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.