Ioan Mezei, Stihl: E posibil să avem situaţii în care comunicarea să moară pe moment şi să învie

Autor: Ioana Mihai Postat la 19 noiembrie 2011 110 afişări

Ioan Mezei, director general Stihl România îşi aminteşte că în 1998 lucra în Rusia pentru Coca-Cola şi când a părăsit compania, bugetul de marketing pentru anul urmator a fost zero, punctând că istoria este repetitivă şi momentele grele din prezent nu sunt, cu siguranţă, o premieră.

Ulterior, bugetele de comunicare au apărut iar în planurile de afaceri ale companiilor. "Deci, e posibil să avem situaţii în care comunicarea să moară pe moment şi să învie sau să sufere bine de tot o perioadă, iar compania să trăiască din amintiri", spune Mezei. El completează că în aceste situaţii, "vedem cum puterea imaginii scade în ochii consumatorului".

Mai mult, el spune că Stihl, companie spelcializată în vânzarea de utilaje nu a tăiat costurile de promovare. "Noi nu ne-am redus investiţiile, nu ne-am redus salariile. Am avut o cădere importantă în 2009 şi apoi am avut creştere de 25% în cei doi ani care au urmat şi prefigurez încă doi ani în acelaşi ritm. Bugetele noastre de marketing au crescut şi vânzările le-au urmat".

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
marketing,
Ioan Mezei,
Stihl,
marketing,
criza
/media-marketing/ioan-mezei-stihl-e-posibil-sa-avem-situatii-in-care-comunicarea-sa-moara-pe-moment-si-sa-invie-8985011
8985011
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.