Ioan Mezei, Stihl: E posibil să avem situaţii în care comunicarea să moară pe moment şi să învie

Autor: Ioana Mihai Postat la 19 noiembrie 2011 99 afişări

Ioan Mezei, director general Stihl România îşi aminteşte că în 1998 lucra în Rusia pentru Coca-Cola şi când a părăsit compania, bugetul de marketing pentru anul urmator a fost zero, punctând că istoria este repetitivă şi momentele grele din prezent nu sunt, cu siguranţă, o premieră.

Ulterior, bugetele de comunicare au apărut iar în planurile de afaceri ale companiilor. "Deci, e posibil să avem situaţii în care comunicarea să moară pe moment şi să învie sau să sufere bine de tot o perioadă, iar compania să trăiască din amintiri", spune Mezei. El completează că în aceste situaţii, "vedem cum puterea imaginii scade în ochii consumatorului".

Mai mult, el spune că Stihl, companie spelcializată în vânzarea de utilaje nu a tăiat costurile de promovare. "Noi nu ne-am redus investiţiile, nu ne-am redus salariile. Am avut o cădere importantă în 2009 şi apoi am avut creştere de 25% în cei doi ani care au urmat şi prefigurez încă doi ani în acelaşi ritm. Bugetele noastre de marketing au crescut şi vânzările le-au urmat".

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
marketing,
Ioan Mezei,
Stihl,
marketing,
criza
/media-marketing/ioan-mezei-stihl-e-posibil-sa-avem-situatii-in-care-comunicarea-sa-moara-pe-moment-si-sa-invie-8985011
8985011
comments powered by Disqus
ZF.ro
Dezastrul FĂRĂ PRECEDENT care ne schimbă viaţa radical. Cu ochii după COVID şi după criză, nimeni nu se aştepta. Nici bogaţii nu se pot ascunde Dezastrul FĂRĂ PRECEDENT care ne schimbă viaţa radical. Cu ochii după COVID şi după criză, nimeni nu se aştepta. Nici bogaţii nu se pot ascunde
ULTIMĂ ORĂ: Lovitură puternică pentru economie. Proiectul PSD a devenit realitate. Decizie de ultim moment de la Iohannis
Mediafax
„Afacerea Pandemia”. Cum a umflat România până şi factura de 3,4 milioane de euro a „ajutorului umanitar” dat fraţilor de peste Prut „Afacerea Pandemia”. Cum a umflat România până şi factura de 3,4 milioane de euro a „ajutorului umanitar” dat fraţilor de peste Prut
Economiile se prăbuşesc în pandamie, dar cei 4 giganţi din tech au înregistrat un profit de 28 de miliarde de dolari
MonitorulApararii
Fostul premier social-democrat Zoran Milanović revine la conducerea Croaţiei. Ca preşedinte Fostul premier social-democrat Zoran Milanović revine la conducerea Croaţiei. Ca preşedinte
Ce se întâmplă la Moscova este de bine deopotrivă pentru Rusia şi Putin(?)
MonitorulPartidelor
Rodeanu: Cel mai mare angajator al oraşului este Primăria. Aşa ceva este inadmisibil Rodeanu: Cel mai mare angajator al oraşului este Primăria. Aşa ceva este inadmisibil
Iohannis, despre traseismul politic: Nu văd cu ochi buni aceste racolări
MonitorulSiguranteiCetateanului
COMENTARIU Valeriu Şuhan Educaţia ca şotronul. Pe sărite... COMENTARIU Valeriu Şuhan Educaţia ca şotronul. Pe sărite...
COMENTARIU Valeriu Şuhan Diversiunea inducerii confruntării

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.