GMP castiga la Effie
Agentia GMP Advertising a castigat premiul Grand Effie, cu campania “Povestea merge mai departe” pentru brandul de bere Timisoreana, la cea de-a cincea editie a festivalului Effie, care premiaza eficienta in publicitate.
Celelalte doua campanii nominalizate pentru Grand Effie au fost pentru marca de medicamente Furazolidon, campanie a agentiei Propaganda, si cea pentru lactatele Tnuva, campanie realizata de BV McCann Erickson. GMP a castigat in total cele mai multe premii Effie, sapte la numar, in timp ce urmatoarele clasate, BV McCann Erickson si Leo Burnett, au castigat sase, respectiv patru premii.
Editia romaneasca a premiilor Effie, unde au fost inscrise 90 de campanii la 21 de categorii, a fost initiata de International Advertising Association (IAA) in parteneriat cu Uniunea Agentiilor de Publicitate din Romania si organizata de agentia Millenium Communications.
Premiile Gold Effie
| Categoria | Agentia | Brand/Client |
| Financiare - altele* | Headvertsing | ING Fond de Pensii |
| Farmaceutice | Propaganda | Furazolidon |
| Promotii FMCG Food | BV McCann Erickson | Sprite |
| Promotii FMCG Non-Food | Punct Advertising | Dero Surf |
| Promotii Servicii Non-FMCG | Propaganda | Radio Guerilla |
| Non-profit/Pro-bono/ | Sorin Psatta | CNA |
| Produse si servicii noi | GMP | Millennium Bank |
| Telecomunicatii | Grey Worldwide | ClickNet |
| Bauturi alcoolice | GMP | Timisoreana |
| Succes sustinut | Unilever South Central Europe | Dero Surf |
| Grand Effie | GMP | Timisoreana |
* cu exceptia imprumuturilor bancare
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe alephnews.ro
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro












