Cat a castigat Cocor din publicitatea stradala

Autor: Ana Raduta Postat la 01 martie 2011 557 afişări

Cocor Media Channel, cea mai mare fatada media de magazin din Europa, a vandut anul trecut publicitate in valoare de 1,7 milioane de euro. A muscat astfel o bucata buna din valoarea totala a pietei de panotaj, care nu a depasit 35 de milioane de euro.

33,27 milioane de masini au trecut in 2010 pe sase dintre cele opt benzi ale bulevardului I.C. Bratianu din Bucuresti si au vazut reclamele de pe uriasele panouri cu LED de pe fatada Cocor Channel. Luna trecuta, potrivit Brigadei Rutiere a Politiei Capitalei, traficul din aceeasi zona a fost de 2,63 milioane de masini. Cu un asemenea vad, spatiile publicitare de pe magazinul Cocor s-au vandut la preturi peste media pietei, care au adus centrului comercial incasari din publicitatea outdoor de 1,7 milioane de euro.

Cifra este impresionanta, daca o raportam la valoarea totala a pietei, estimata la circa 35 de milioane de euro pentru 2010. Practic, anul trecut, Cocor Media Channel a atras 5% din totalul investitiilor in publicitatea outdoor la scara nationala. Interesant este ca ecranele impresionante de pe fatada Cocor au reusit sa atraga anumite categorii de clienti care pana acum nu intrau in categoria investitorilor traditionali in publicitate outdoor, precum companii din retail sau din industria bunurilor de larg consum, compensand astfel reducerea brusca a bugetelor clientilor clasici - companiile auto si dezvoltatorii imobiliari.

"Cresterea de 30% a vanzarilor indica o tendinta favorabila outdoorului digital, in conditiile in care acest segment a scazut cu peste 15%. Ne-am adaptat la criza oferind si pachete cu frecventa redusa. In luna decembrie am inregistrat si recordul de vanzari de 400.000 euro, ceea ce sustine potentialul in crestere al media-fatadei", spune Dan Barbulescu, presedintele Consiliului de Administratie al Cocor SA.

Pe langa datele oficiale de trafic, reprezentantii Cocor au masurat si timpul de stationare in fata ecranelor, care este intre 45 de secunde si patru minute. In acelasi timp, expunerea participantilor din trafic la mesajele afisate pe fatada media este intre doua si sapte ori pe saptamana.

Cocor Media Channel este compus din 3.300 de metri patrati de iluminatii si ecrane cu LED si a fost lansat in decembrie 2008, in urma unei investitii de 2,6 milioane de euro, fiind pana acum cea mai mare investitie a magazinului Cocor in componenta high-tech.

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
marketing,
publicitate,
outdoor,
Cocor
/media-marketing/cat-a-castigat-cocor-din-publicitatea-stradala-8011616
8011616
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.