Adrian Jantea, BRD: Criza a marcat încheierea unei etape
”Criza a marcat deja încheierea unei etape în viaţa consumatorului. Cred că lucrurile nu vor mai arăta niciodată la fel cum arătau înainte de criză. Pentru că lucrez în domeniul bancar, despre asta vreau să vorbesc”, declară Adrian Jantea, director departamentul promovare şi distribuţie persoane fizice, Pol Commercial Reţea, în cadrul BRD.
În opinia lui, niciodată nu vom mai avea cererea de credite pe care am avut-o în anii 2006, 2007, 2008. Aceea a fost o etapă oarecum sălbatică, de consum agresiv generat de nevoi pe care oamenii le avuseseră şi până atunci nu puteau să şi le permită. Odată cu apariţia crizei, consumatorii au devenit mult mai pretenţioşi, "iar noi, cu toţii, va trebui să ne adaptăm acestor pretenţii pentru că ele nu se vor termina odată cu criza", spune Jantea, în opinia căruia în viitor lucrurile vor fi mult mai interesante. "Deja va trebui să vorbim de competitivitate, ceea ce înseamnă o scădere de preţuri, la care noi trebuie să răspundem cu o creştere a calităţii serviciilor. Iată că lucrurile intră într-o direcţie interesant de gestionat şi care va fi benefică pentru consumator. Apropo de marketingul ca în anii '80, deja vorbim de web 2.0, de customer 2.0, de vânzări 2.0, consumatorii nu mai caută ofertele pe site-urile companiilor, ci pe reţele de socializare", mai spune Jantea. Decizia de cumpărare a unui produs vine mult mai mult din experienţele trăite de alţi consumatori.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro