21 de companii TV din Romania vor participa la targul de televiziune la Cannes

Postat la 12 aprilie 2010 17 afişări

Un numar de 21 de companii care opereaza in audiovizualul din Romania, printre care Pro TV, MediaPro Distribution si TVR, participa la MIPTV, cel mai important targ european de vanzare si achizitionare de produse de televiziune, care se desfasoara la Cannes, in perioada 12 - 16 aprilie.

Cea de-a 47-a editie a targului, organizata la Palais des Festivals din Cannes, se desfasoara pe o suprafata impresionanta de 21.000 mp.

La eveniment s-au inscris 11.500 de participanti de la 4.000 de companii din 102 tari, printre care si Romania. Criza economica si-a spus, insa, cuvantul si numarul participantilor si spatiul alocat manifestarii sunt in scadere fata de editia din 2009, la care au participat circa 13.000 de participanti, de la 4.500 de companii din 111 tari, evenimentul desfasurandu-se pe o suprafata de 22.000 mp.

Cititi mai multe pe www.mediafax.ro

Urmărește Business Magazin

/media-marketing/21-de-companii-tv-din-romania-vor-participa-la-targul-de-televiziune-la-cannes-5877953
5877953
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.