Tânărul care conduce singurul producător de plăci ceramice din România

Postat la 27 septembrie 2013 2516 afişări

Sergiu Apolzan lucrează din vara anului trecut ca director de vânzări în cadrul Lasselsberger România, singurul producător de plăci ceramice de pe piaţa locală, ce deţine brandul Cesarom.

Sergiu Apolzan coordonează o echipă formată din peste 40 de oameni şi are pe mână un buget de circa 35 de milioane de euro. Apolzan a venit în cadrul subsidiarei locale a grupului austriac Lasselsberger cu o experienţă de 14 ani în cadrul Ambient, unul dintre cei mai mari jucători din piaţa locală de bricolaj şi distribuţie de materiale de construcţii. Cele mai grele momente din cariera sa au venit odată cu declanşarea crizei, care a generat un declin de aproape 40% al pieţei locale a construcţiilor, potrivit informaţiilor Business Magazin. „Pentru cei din piaţa de construcţii, perioada de scădere a acesteia a fost cu siguranţă un moment dificil pe care doar o parte din noi au reuşit să-l depăşească păstrându-şi în continuare poziţia în domeniu", explică Apolzan.

Directorul de vânzări al Lasselsberger recunoaşte că a fost atras de ideea de antreprenoriat de-a lungul timpului, dar că pentru a reuşi pe acest plan o importanţă majoră o au riscurile la care decidem să ne supunem, resursele de care dispunem, atât financiare, cât şi umane, dar mai ales resursele de timp. „Timpul ne poate fi cel mai bun aliat, dar şi cel mai mare duşman„, spune Apolzan. Mărturiseşte că primeşte „suficient de des„ oferte de muncă de la head-hunteri, în contextul în care domeniul în care lucrează are un specific aparte şi este nevoie de multă experienţă. Unde se vede peste un deceniu? „Într-o poziţie de management care să-mi permită valorificarea experienţei în domeniul construcţiilor„, spune Apolzan. Lasselsberger este prezent pe piaţa locală prin două companii: Lasselsberger SA, cu afaceri de 19,6 milioane de euro în 2011, şi Sanex, companie în cadrul căreia grupul austriac deţine 67,93% din acţiuni, cu afaceri de 22,4 milioane de euro în 2011. 

FUNCŢIE director de vânzări

VÂRSTĂ 35 de ani

ACŢIONAR MAJORITAR Lasselsberger Ceramics Austria

CIFRĂ DE AFACERI 2011 42 mil. euro

ANGAJAŢI 500


100 de tineri manageri sau antreprenori care, la nici 40 de ani, conduc companii cu afaceri de milioane euro sunt puşi anual, încă din 2006, în lumina reflectoarelor de jurnaliştii BUSINESS Magazin. Indiferent că sunt formaţi în multinaţionale sau au dobândit experienţă clădind propriile afaceri, ei sunt nu numai etalonul mediului de business românesc, ci şi cei care trasează direcţiile economiei.

BUSINESS Magazin vă prezintă a opta ediţie a catalogului 100 TINERI MANAGERI DE TOP. Catalogul este disponibil din luna mai la toate punctele de difuzarea a presei Inmedio si Relay la pretul de 35 lei.

Urmărește Business Magazin

/lideri/tanarul-care-conduce-singurul-producator-de-placi-ceramice-din-romania-11406910
11406910
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.