Monica Udrescu coordonează strategia de vânzări a Raiffeisen Bank pentru afacerile de până în 5 milioane euro

Autor: Ioana Matei Postat la 07 februarie 2014 1006 afişări

Ca director executiv pentru Aria IMM, Monica Udrescu se ocupă de dezvoltarea şi aplicarea strategiei de vânzări pentru clienţii cu afaceri de până la 5 mil. euro, incluzând segmentul profesiilor liberale, precum şi de stabilirea politicii de creditare pentru aceste segmente.

Monica Udrescu coordonează strategia de vânzări a Raiffeisen Bank pentru afacerile de până în 5 milioane euro

Echipa pe care o coordonează ierarhic este formată din peste 45 de angajaţi, iar pe lângă aceasta acoperă coordonarea pe linie funcţională a unei echipe de vânzări de peste 200 de oameni. „Apreciez poate cel mai mult la oameni iniţiativa şi proactivitatea şi asta cred că se reflectă şi în stilul meu de management. Îmi doresc şi încurajez echipa să-şi asume responsabilităţi şi să ia decizii, iar când apare o problemă nouă căreia nu ştim cum să-i dăm de cap, organizăm un «brainstorming» ad-hoc", declară Monica Udrescu.

Adaugă că are standarde de calitate înalte şi că nu de puţine ori i s-a reproşat că este exigentă, însă „nu ascund că este măgulitor de fiecare dată când un membru al echipei este promovat şi reuşeşte o perfomanţă peste medie".

A absolvit ASE, Facultatea de Relaţii Economice Internaţionale şi un EMBA ASEBUSS-Kennesaw State University, iar în banking a intrat în 1997: a fost manager de relaţie la ING Bank România pentru clienţii corporate, apoi manager de risc de creditare pentru clienţii corporativi şi de retail. În 2004 se mută la Raiffeisen Bank România, ca director de risc pentru corporaţii şi IMM, iar din 2007 ocupă funcţia actuală. „Cea mai grea decizie pe care am luat-o în carieră a fost aceea de a reveni din zona de risk management în zona de vânzări. Nu a fost deloc uşor să părăsesc o echipă performantă şi experimentată, sudată şi frumoasă, pentru a prelua responsabilităţi destul de diferite şi într-o mare măsură complet noi„, comentează ea. N-a regretat însă, „pentru că rezultatele nu au întârziat să apară, iar echipa nouă s-a închegat în mod firesc şi este, în ziua de azi, cel puţin la fel de frumoasă ca precedenta".

În opinia ei, profilul unui tânăr manager trebuie să cuprindă spirit de iniţiativă, abilităţi de comunicare, capacitate de decizie, curaj şi curiozitate de a încerca metode noi şi o dorinţă pronunţată de autodezvoltare.

Toate acestea trebuie însoţite de „respect şi responsabilitate faţă de echipă, faţă de organizaţie şi comunitate şi, de ce să nu recunoaştem, capacitate de muncă, răbdare şi înţelepciunea de a învăţa din greşeli".


Monica Udrescu

RAIFFEISEN BANK ROMÂNIA

FUNCŢIE director executiv Aria IMM

VÂRSTĂ  39 de ani

ACŢIONARIAT Raiffeisen Bank International AG (RBI)

ACTIVE 2012 24 mld. lei

PROFIT NET 2012 397 mil. lei

ANGAJAŢI 2012 5.500

Urmărește Business Magazin

/lideri/monica-udrescu-coordoneaza-strategia-de-vanzari-a-raiffeisen-bank-pentru-afacerile-de-pana-in-5-milioane-euro-12019195
12019195
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.