A inventat abonamentele Delfin, Cangur, Panteră şi Fluture pentru milioane de clienţi

Autor: Ioana Matei Postat la 11 iunie 2013 3105 afişări

Andreea Beleneş are o experienţă de mai bine de 13 ani în domeniul telecomunicaţiilor din România.

După ce a absolvit Academia de Studii Economice din Bucureşti, a lucrat vreme de doi ani ca manager de servicii pentru pasageri la Ogden Romanian Aviation şi apoi o perioadă mai scurtă la Pricewaterhouse Coopers, însă din 2000 lucrează la operatorul Orange România. A început din poziţia de credit control analyst pe care a ocupat-o timp de mai puţin de un an, apoi a avansat în funcţia de operational support al directorului comercial al companiei, iar alţi aproape trei ani a fost senior product manager. Între 2005 şi 2008 a fost managerul diviziei de conţinut şi multimedia, iar din august 2008 şi până în aprilie 2011 a ocupat poziţia de manager al diviziei de online, pe care a şi înfiinţat-o, fiind responsabilă de definirea şi implementarea strategiei operatorului în zona de conţinut online.

Din 2011, Andreea Beleneş este consumer division manager în cadrul operatorului. Echipa formată din 9 oameni pe care o conduce este responsabilă de crearea ofertelor dedicate segmentului rezidenţial de clienţi atât pe partea de abonamente, cât şi prepaid. Concret, executivul este responsabil de elaborarea planurilor tarifare pentru această categorie de clienţi, cele disponibile în prezent pe piaţă fiind Delfin, Cangur, Panteră şi Fluture, precum şi de creionarea unor pachete speciale, precum cele dedicate anumitor tipuri dintre clienţii rezidenţiali precum Orange Young pentru tineri sau abonamentele Junior, Senior şi Suporter.

Printre lansările coordonate de echipa condusă de Andreea Beleneş se numără în 2012 relansarea programului de fidelizare Orange Thank You, crearea unui configurator online pentru clienţii serviciilor prepaid Orange Young, portofoliul actual de servicii preplătite şi introducerea în portofoliu a abonamentului Cangur.


100 de tineri manageri sau antreprenori care, la nici 40 de ani, conduc companii cu afaceri de milioane euro sunt puşi anual, încă din 2006, în lumina reflectoarelor de jurnaliştii BUSINESS Magazin. Indiferent că sunt formaţi în multinaţionale sau au dobândit experienţă clădind propriile afaceri, ei sunt nu numai etalonul mediului de business românesc, ci şi cei care trasează direcţiile economiei.

BUSINESS Magazin vă prezintă a opta ediţie a catalogului 100 TINERI MANAGERI DE TOP. Catalogul este disponibil din luna mai la toate punctele de difuzarea a presei Inmedio si Relay la pretul de 35 lei.

Urmărește Business Magazin

/lideri/a-inventat-abonamentele-delfin-cangur-pantera-si-fluture-pentru-milioane-de-clienti-10956107
10956107
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.