100 cele mai puternice femei din business - Astăzi: Beatrice Daniş, BrandTailors

Autor: Ana Raduta Postat la 16 mai 2012 179 afişări

2004 a fost un an crucial în cariera lui Beatrice Daniş. După 10 ani petrecuţi în advertisingul tradiţional, lucrând pentru agenţii precum JWThompson, Grafitti/BBDO, Tempo şi McCann Erickson, a decis că a venit momentul pentru o dublă provocare.

Astfel, a trecut de la advertising la branding şi de la statutul de angajat la cel angajator, fondând, împreună cu Janos Kurko, agenţia de branding BrandTailors.

Beatrice Daniş a intrat pe această piaţă într-un moment în care era loc din plin pentru dezvoltare şi a profitat de fiecare clipă, aşa încât în ultimii opt ani a contribuit la crearea sau recrearea a circa 80 de branduri. Unul dintre cele mai importante proiecte ale echipei conduse de Beatrice Daniş a fost rebrandingul mărcii Zuzu, pentru care Raul Ciurtin, proprietarul Albalact, a investit aproximativ o jumătate de milion de euro.

BUSINESS Magazin: Este mai uşor sau mai greu să te impui ca lider, fiind femeie?

Beatrice Daniş: În accepţiunea mea, subiectul "femeie versus bărbat în mediul de afaceri românesc" este un topic anacronic. Prin urmare, fie că eşti bărbat sau femeie, îţi va fi la fel de greu să devii un lider în orice industrie. Evident, aici excludem excepţiile de tipul "servicii de îngrijire a copilului la domiciliu", categorie în care-mi imaginez că unui bărbat i-ar fi mult mai greu să devină un lider, chiar dacă-şi asumă fie doar poziţia de antreprenor, nemaivorbind de situaţia în care s-ar erija în "specialist".

BUSINESS Magazin: Cum v-aţI caracteriza stilul de conducere şi/sau creare a unei afaceri?

Beatrice Daniş: În ani de zile am auzit de la oamenii din echipa mea că sunt perfecţionistă, obsedată de control, intransigentă, competitivă etc. şi tocmai de aceea încerc în fiecare zi să minimizez efectele negative pe care l-ar putea avea un astfel de comportament. Pe de altă parte, tot ei spun că sunt charismatică, jovială, prietenoasă, empatică şi fac tot ce-mi stă în putere să-i tratez cât mai mult cu latura asta a mea. Mi-e imposibil să mă definesc ca manager când eu mă redefinesc ca om. Acum, după mulţi ani petrecuţi prin tot felul de procedee de cunoaştere a sinelui, mi-e destul de clar ce sunt şi ce nu sunt şi, mai mult, sunt împăcată cu toate astea.


Catalogul "100 Cele Mai Puternice Femei Din Business" prezintă interviuri cu reprezentantele de success ale mediului de afaceri românesc actual şi conţine profilul profesional a 100 dintre liderii feminini.

Au experienţă, au putere, câştigă bine, sunt cochete şi se bucură de respectul celor din jur. Cuvântul lor este cel mai important sau printre cele mai importante în companiile pentru care lucrează. Cele mai puternice femei de afaceri din România sunt un segment aparte şi tot mai bine conturat dintr-o lume care, în mod tradiţional, a fost creată şi condusă de bărbaţi.

Catalogul "100 Cele Mai Puternice Femei Din Business" - prima ediţie va fi distribuit gratuit abonaţilor BUSINESS Magazin şi va putea fi achiziţionat online din 9 aprilie la adresa www.bmag.ro/cataloage, la preţul de 25 de lei (TVA inclus).

Urmărește Business Magazin

/lideri/100-cele-mai-puternice-femei-din-business-astazi-beatrice-danis-brandtailors-9624532
9624532
comments powered by Disqus

Aleph Story. De ce sunt mici salariile atât de mici în România?

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.