OTP Bank România | Mural, creditul 100% online

Postat la 05 februarie 2023 208 afişări

OTP Bank România a lansat creditul 100% online în anul 2021, fiind una dintre puţinele bănci din România cu un produs integral online în portofoliu. Banca a ales să promoveze acest produs printr-un proiect neconvenţional, urban şi cool, după cum spun chiar reprezentanţii acesteia.

Descrierea inovaţiei:

Pentru promovarea creditului 100% online, lansat în 2021, OTP Bank  a construit o campanie de promovare out of the box, care pe lângă canalele TV, radio şi online pentru informarea clienţilor, a pus în valoare spaţiul urban, în atenţia unui unui public foarte mobil şi dinamic.

Pe plan local, achiziţiile online, şi în special cele pentru un produs bancar online, nu au un grad de încredere foarte ridicat în rândul populaţiei, astfel că provocarea principală a fost chiar promovarea unui produs online într-un mediu offline. Astfel, în luna mai 2022 a fost realizată o pictură murală cu o grafică neconvenţională, pe o întreagă latură a unui bloc de locuinţe dintr-o zonă centrală a Bucureştiului, prin care a fost evidenţiată ideea că este foarte uşor să accesezi un credit de oriunde ai fi, chiar şi dintr-un balon cu aer cald, aflat la înălţime. Desenul a fost realizat de un grafician local, întregul proces fiind documentat video. Echipa ce a dezvoltat proiectul este formată din Alina Iagaru, Digital Marketing Manager; Attila Kelemen, Director Marketing şi Comunicare şi Anca Stoean, Director Adjunct Marketing şi Comunicare.

Elementul de noutate:

„Remarcabile în acest proiect sunt arta stradală în sine, combinaţia dintre online şi offline, opera de artă, stilul graffiti-ului şi dimensiunea picturii murale. În ceea ce priveşte conceptul creativ, a fost urmărită sublinierea accesului uşor pentru contractarea unui credit online, indiferent de locul în care te afli. Aşa că nu mai este nevoie să recurgem la o sucursală bancară clasică”, spun reprezentanţii băncii. Grafittiul realizat pe o clădire cu 10 etaje, situată pe un bulevard cu trafic intens din Capitală, încorporează elemente de brand OTP Bank România, fiind realizat într-un stil fantasy street art, care exemplifică faptul că prin avantajele digitalizării, orice loc poate fi o sucursală. Oricât de atipic, în mişcare, pe cer, în avion sau într-un balon cu aer cald, este nevoie doar de semnal pentru a face banking modern.

Efectele inovaţiei:

Proiectul a generat 2.000 de clickuri pe Spotify şi un reach de 44.000, precum şi 145.000 de vizualizări pe YouTube.

Alina Iagaru, Digital Marketing Manager OTP Bank România

Urmărește Business Magazin

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.