i-Tom Solutions | FGO 4.0 – Autopilot

Postat la 31 ianuarie 2023 167 afişări

i-Tom Solutions | FGO 4.0 – Autopilot

FGO a lansat în 2022 noul robo-angajat, un întreg department într-o platformă, folosind algoritmi de AI combinaţi cu integrări bancare, contabile şi automatizări, care ajută firmele să elimine timpul ineficient cheltuit de angajaţi.

Descrierea inovaţiei:

Soluţia FGO se adresează antreprenorilor mici şi mijlocii. Încă de la început, scopul a fost acela de a economisi timp prin digitalizarea anumitor procese din firmă, astfel încât administrarea businessului să fie cât mai simplă pentru antreprenori. Elementele care funcţionează pe platforma FGO 4.0 sunt: procesarea facturilor de la furnizori prin algoritmi de AI; preluarea extrasului bancar; legarea încasărilor şi plăţilor de facturile emise şi recepţionate; tranmisterea în SPV – ANAF pentru e-Factură; transmiterea în contabilitate a evidenţei primare; asistentul financiar digital – „noul tău angajat cu normă 24h/24”. Iniţiatorul proiectului este Andi Aparaschivei, arhitect developer şi CTO-ul companiei.

Elementul de noutate:

Noutatea ţine de automatizarea prin AI şi integrarea verticală a diferitelor soluţii cross-business pe relaţia client-furnizor. „Categoria IMM-urilor nu a beneficiat niciodată de un pachet de automatizare de nivel enterprise şi, din păcate, nici procesele de tip enterprise nu au fost oferite la costuri accesibile indiferent de tipul de companie care le-a folosit, chiar în rândul companiilor mari. Nu doar algoritmii de AI integraţi în FGO, dar şi cei aproape şapte ani de experienţă alături de peste 85.000 de firme au contribuit la succesul efortului de a aduce funcţionalităţi enterprise la costuri rezonabile pentru IMM-uri. Ne diferenţiază credinţa că IMM-urile merită să fie automatizate şi merită un extra-angajat cu cele mai mici costuri posibile.”

Efectele inovaţiei:

Folosind automatizarile pe care le are la dispoziţie în FGO, un antreprenor poate reduce timpul alocat pentru anumite procese, de la câteva sute de ore la doar câteva minute. „Soluţia FGO este o combinaţie de un super-operator, organizat pe partea de documente, cel mai bun comunicator cu contabilitatea şi cel mai competent CFO pe care să îl poţi înţelege; împreună cu celelalte automatizări din FGO, reuşeşti să ai evidenţă clară a firmei (de la balanţe lunare, rapoarte de cheltuieli, venituri, bilanţuri etc.) fără a avea un departament de 5-7 oameni în spate, oameni pe care nici nu ştii de unde să-i cooptezi lângă ţine”, susţin reprezentanţii companiei. Potrivit lor, aplicaţia FGO îţi arată, de exemplu, în timp real, numărul facturilor neîncasate, numărul facturilor neplătite, facturile care au depăşit scadenţa şi cu cât, ponderea fiecărei cheltuieli în totalul rulajului, nivelul lunar al veniturilor şi multe alte informaţii utile unui antreprenor.

Urmărește Business Magazin

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.