Cele mai inovatoare companii din România în 2023. Antonia – asistentul AI de asigurări, chatbot conversaţional direct pe WhatsApp

Postat la 15 mai 2024 34 afişări

Cele mai inovatoare companii din România în 2023. Antonia – asistentul AI de asigurări, chatbot conversaţional direct pe WhatsApp

Life is Hard a dezvoltat un asistent virtual, bazat pe inteligenţă artificială, care răspunde clienţilor direct pe WhatsApp, cu privire la situaţii care au legătură cu asigurările.

Descrierea inovaţiei:

Cu ajutorul Antoniei, clienţii pot verifica şi reînnoi poliţele RCA instant, direct din chat. Privind spre anul 2024, Life is Hard îşi propune să completeze funcţionalitatile asistentului, permiţând servicii precum obţinerea de cotaţii, compararea preţurilor de la asigurători multipli şi procesarea contractelor.

În asigurări, Life is Hard este motorul pieţei, operând cea mai mare platformă de distribuţie de asigurări, 24 Broker, folosită de peste 11.000 de agenţii şi 100 de brokeri şi care facilitează încheierea de poliţe de asigurare de aproape un miliard de euro anual. În zona de digitalizare, LIH permite companiilor şi instituţiilor să se dezvolte mai rapid prin accelerarea digitalizării.

Compania de tehnologie are un portofoliu complet de soluţii, de la ecommerce prin Innobyte, consultanţă şi servicii contabile prin Performia, dar şi management de IT&C backoffice prin soluţii custom de software şi hardware. Astfel, companiile se pot concentra pe acţiunile principale care le asigură dezvoltarea, iar Life is Hard preia efortul aferent backoffice-ului digital, conform reprezentanţilor companiei.

Elementul de noutate:

Un asistent virtual, bazat pe inteligenţă artificială, care răspunde clienţilor direct pe WhatsApp, cu privire la situaţii care au legătură cu asigurările. În colaborare cu partenerii din 24Broker, compania Life is Hard a iniţiat faza de testare pentru colectarea de feedback şi îmbunătăţirea experienţei utilizatorilor.

Efectele inovaţiei:

Asistentul AI de asigurări susţine agenţii de asigurări în îmbunătăţirea suportului oferit clienţilor prin furnizarea unui chatbot conversaţional direct pe WhatsApp. Avantajul principal pentru clienţi constă în procesul simplificat de reînnoire a poliţei, eliminând complet grijile privind expirarea poliţei RCA. Pentru brokeri şi agenţi, acest lucru se traduce prin reducerea timpului alocat activităţilor postvânzare, permiţându-le astfel să deserveasca un număr mai mare de clienţi într-un mod mult mai eficient.

Urmărește Business Magazin

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.