Ce-au căutat românii cel mai mult pe Google în 2011

Autor: Razvan Muresan Postat la 15 decembrie 2011 230 afişări

Ce caută cel mai mult românii pe Google? Compania a anunţat tradiţionalul Zeitgeist, realizat pentru prima dată şi pentru România, carearată cum s-a văzut anul 2011 pe internet, oferind retrospectiva evenimentelor majore din acest an bazată pe căutări efectuate în România.

În acest an, cele mai populare căutări arată interesul în creştere pentru emisiuni TV, reţele sociale, tehnologie şi filme. În pregătirea raportulului pentru anul 2011, Google a extras termenii cei mai frecvent căutaţi pentru această perioadă, în mai multe categorii precum cele mai mari creşteri în divertisment, persoane, călătorii, precum şi topul filmelor, ştirilor şi tematicilor sportive. În plus, lista include topul celor mai populari 10 termeni de căutare, care au avut cea mai mare creştere în România. Acest lucru a fost realizat prin analizarea a mii de căutări populare din 2011 şi realizarea unui clasament bazat pe creşterea popularităţii lor comparativ cu anul 2010.

"Acestă pespectivă realizată pentru prima dată local ne arată o imagine foarte utilă a spiritului vremurilor în România şi asupra tendinţelor emergente. Am văzut o Românie vibrantă, pasionată de divertisment, filme, sport şi călătorii. Am remarcat şi dorinţa puternică de păstra legătura prin intermediul reţelelor sociale şi de a fi în mod constant la curent cu cele mai noi ştiri şi cele mai recente tehnologii", a declarat Dan Bulucea, director general al Google România.

CLICK MAI JOS PENTRU A AFLA CE AU CĂUTAT ROMÂNII PE GOOGLE PE DIVERSE CATEGORII

Paginatie:

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
internet,
google,
cautari,
zeitgeist
/business-hi-tech/ce-au-cautat-romanii-cel-mai-mult-pe-google-in-2011-9064084
9064084
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.