LIVE: Videoconferinţa ZF Cybersecurity Trends 2021

Supermarket pentru creativitate

Autor: Loredana Fratila-Cristescu Postat la 03 mai 2021 23 afişări

Supermarket pentru creativitate

Creativitatea trebuie susţinută, consideră designerul Camille Walala, iar uneori pentru asta nu e nevoie decât de mâncare, mâncare ce se poate procura, bineînţeles, de la supermarket, dar nu unul oarecare. În acest scop, Walala a creat o instalaţie de artă sub forma unui supermarket temporar în cadrul London Design Museum, în care se vând alimente, băuturi şi produse de curăţenie, la a căror prezentare a lucrat un grup de artişti, scrie Dezeen. Fiecare artist s-a ocupat de câte o categorie de produse cum ar fi ceai, sos de paste, orez, detergent ori hârtie igienică. Toate articolele din supermarketul de artă au fost produse în ediţie limitată şi au fost expuse până în data de 25 aprilie, putând fi, însă, achiziţionate online de public.

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
EXPOZITIE,
arta,
mancare,
supermarket

ALEPH STORY: Unul din doi angajaţi din România vrea să îşi schimbe locul de muncă. O discuţie cu Adelina Mihai, jurnalist şi Dan Pavel, editor-prezentator ŞTIU

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.