La vânătoare de lux

Autor: Loredana Frăţilă-Cristescu Postat la 22 ianuarie 2023 53 afişări

Se întâmplă nu rareori ca unii oameni să apeleze la alte persoane care să se ocupe în locul lor de treburi pe care ei nu mai au timp să le facă, aşa cum ar fi cumpărăturile. Au apărut astfel asistenţi personali care se ocupă cu ele, iar dintre ei se disting în ultima vreme unii care se pot lăuda că pot face rost şi de lucruri foarte greu de găsit. Clienţii acestei categorii aparte sunt cei care caută produse de lux pe care nu au mai apucat să le cumpere din diverse motive, cum ar fi faptul că nu au luat suficient de repede decizia de achiziţie ori pentru că există restricţii impuse de producători care vând un număr limitat de articole dintr-o gamă unui client. Mai există şi persoane care nu s-au simţit bine tratate în magazinele de modă de lux şi atunci preferă să lase pe alţii să le cumpere ce doresc.  Cei cărora le cer ajutorul pot fi consideraţi adevăraţi detectivi în materie de modă, scrie Wall Street Journal, fiind capabili să găsească produse epuizate sau pentru care există listă de aşteptare, contra unui comision. De regulă, au acces la asemenea articole datorită faptului că în trecut au cumpărat pentru sine de la diverse magazine de articole de lux şi au ajuns clienţi importanţi ai acestora, împrietenindu-se cu angajaţii, şi pentru că şi-au construit o relaţie bună cu brandurile.

Se caută bijuterii de la Bottega Veneta, de exemplu, ori genţi cu paiete de la Fendi, sandale de la Hermes sau cizme de la Chanel sau chiar şi produse de la UGG sau Adidas, iar cei care le doresc nu se dau în lături de la a plăti cel puţin câteva mii de dolari pe un produs şi cel puţin câteva sute de dolari comision asistentului personal de cumpărături care reuşeşte să facă rost de el.  

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
lux,
branduri,
cumparaturi,
magazine,
moda

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.