După hârtie igienică şi conserve, un nou produs devine popular în pandemie, fiind promovat de celebrităţi internaţionale

Autor: Loredana Fratila-Cristescu Postat la 13 decembrie 2020 466 afişări

După hârtie igienică şi conserve, un nou produs devine popular în pandemie, fiind promovat de celebrităţi internaţionale

Nu e neobişnuit ca vedetele să lanseze diverse produse ca să-şi valorifice popularitatea. Ultima modă printre acestea o reprezintă nişte produse care pot fi folosite oricând, inclusiv în perioadele cu restricţii de deplasare – lumânările, scrie Guardian. Tendinţa a pornit de la actriţa Gwyneth Paltrow, aceasta fiind urmată de Sir Anthony Hopkins şi cântăreţii Alicia Keys şi Drake, care şi-au lansat fiecare lumânări parfumate, unii dintre ei în cadrul unor game de cosmetice sau parfumuri: Se caută în prezent lumânări parfumate nu numai din cele lansate de vedete, ci şi de diferite firme, mai ales dacă sunt lucrate manual şi sunt puse în recipiente de sticlă reutilizabile.

Urmărește Business Magazin

Citeşte pe MonitorulApararii.ro

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.