Va fi un sold out, de ce sa mai dam bani pe promovare?

Postat la 01 octombrie 2007 43 afişări

Mi-am dat seama de puterea marketingului la cinematograf, impreuna cu niste prieteni, acum zece ani. Bineinteles, atunci n-am stiut ca mi-am dat seama si nici ca se cheama marketing. Cred ca nici prietenii mei n-au stiut.

Totusi, sunt sigur ca si ei au aceleasi amintiri de la "Jurassik Park, The Lost World": un super-jeep Mercedes ce a tractat dintr-o prapastie imensa un School Bus tipic american, galben si ascutit, si pe actorii principali aflati in acelasi autobuz. SUV-ul acela (atunci nu stiam de aceasta denumire, perfect justificat insa) era un Mercedes M Clase, "M" ce a creat, de fapt, clasa de SUV-uri (Sport Utility Vehicle) ce a taiat o felie impresionanta din piata totala a vanzarilor de masini. Dar nu despre SUV-uri discutam mai jos, ci despre masinile legendare si marketingul lor de exceptie.

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
Va,
fi,
un,
sold,
out,
,
de,
ce,
sa,
mai,
dam,
bani,
pe,
promovare?
/arta-si-societate/lifestyle/va-fi-un-sold-out-de-ce-sa-mai-dam-bani-pe-promovare-4073940
4073940
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.