Uberizarea frumuseţii

Autor: Loredana Frăţilă-Cristescu Postat la 19 martie 2017 51 afişări

Modelul Uber serveşte drept sursă de inspiraţie şi pentru industria serviciilor de înfrumuseţare, apărând diverse aplicaţii pentru telefonul mobil care pun persoanele care au nevoie de ele în legătură cu cei calificaţi să le ofere, scrie Financial Times.

Uberizarea frumuseţii

Cei care solicită servicii de înfrumuseţare pot astfel să evite vizita la un salon specializat, iar cei care le oferă pot să câştige mai mult decât în mod obişnuit. Se pot astfel rezerva servicii de coafură, masaj, manichiură şi pedichiură şi tot felul de tratamente cosmetice prin intermediul unor aplicaţii ca Soothe, Blow, Ruuby ori DryBy şi nu numai, iar unele dintre acestea au în lista celor care pot oferi asemenea servicii specialişti care au lucrat sau lucrează cu diverse vedete. 

Noul model de servicii de înfrumuseţare pare să atragă şi producătorii de cosmetice, care îşi pot promova produsele la domiciliul clientelor prin intermediul specialiştilor care le oferă serviciile solicitate.

Urmărește Business Magazin

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.