In interiorul celui mai scump avion din lume

Postat la 24 mai 2010 403 afişări

Lufthansa si-a scos la plimbare noua jucarie. A380 a ajuns in sfarsit si in flota companiei germane si isi face loc in strategiile pe termen lung a tuturor operatorilor aerieni din lume. A celor mari, fireste.

"Sunteti la fel de curiosi ca noi sa vedeti daca e asa de silentios precum se spune?" Acestea au fost primele cuvinte ale pilotului, inainte ca noua vedeta a companiei aeriene Lufthansa, aeronava superjumbo A380, sa decoleze saptamana trecuta de pe baza din Hamburg. Zborul de doua ore, la care au participat peste 500 de invitati, dar si 22 de membri ai echipajului, a fost asteptat cu sufletul la gura si in nordul, si in vestul Germaniei. Daca la Hamburg, vremea destul de insorita a scos sute de curiosi la marginea pistei, care au vrut sa priveasca primul zbor oficial al aeronavei, nici cei din Frankfurt nu s-au lasat mai prejos, in ciuda faptului ca, la momentul aterizarii, ploaia parea sa strice momentul de glorie al A380-lui, avion supranumit "regina cerului" de catre Chew Choon Seng, CEO al Singapore Airlines.

Parerea lui Chew Choon Seng a facut inconjurul lumii aviatice: Singapore Airlines a fost prima companie care a primit aeronava pentru zboruri comerciale, dar a semnat si un acord cu Airbus pentru a avea exclusivitate timp de zece luni pe zborurile cu A380. Airbus a primit pana in prezent 202 de comenzi ferme pentru A380 de la 17 clienti, dintre care a livrat 27 pana acum, insa cel mai important cumparator este Emirates, care a plasat 58 de comenzi. In Europa, Lufthansa ramane cel mai mare client de Airbus A380, cu 15 comenzi, fiind urmata de Air France si British Airways, fiecare cu cate 12 comenzi.

Wolfgang Mayrhuber, CEO al companiei germane, spune ca Lufthansa a primit aeronava mai tarziu decat Air France doar pentru ca a plasat comanda mai tarziu si nu din alte motive: "Nu am vrut sa fim primii care luam in primire aeronava aceasta". Oricum, livrarile aeronavelor A380 au intarziat cativa ani, astfel ca nu putini au fost cei care au asteptat cu sufletul la gura ca Lufthansa sa zboare cu A380. Compania germana a ales pentru A380 o configuratie cu 526 de locuri pentru pasageri, dintre care 8 sunt la first class, 98 la business class, iar restul, la economic. "In cooperare cu Airbus, am dezvoltat mai multe solutii tehnice in ceea ce priveste designul cabinei si finisarile", a spus Mayrhuber in cadrul ceremoniei organizate la uzina Airbus din Hamburg, care a marcat livrarea primei aeronave A380 catre Lufthansa si la care au participat circa 700 de invitati, 100 de jurnalisti din intreaga lume, oameni de afaceri si oficiali ai Lufthansa, Airbus si Rolls-Royce.

Paginatie:

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
aviatie,
Lufthansa,
Airbus,
A380,
zbor,
rute,
transporturi

Citeşte pe comedymall.ro

/analize/transporturi/in-interiorul-celui-mai-scump-avion-din-lume-6158304
6158304
comments powered by Disqus
Viaţă de corporatist { izolat la domiciliu } Viaţă de corporatist { izolat la domiciliu }

Într-un articol de copertă recent scriam despre viaţa angajaţilor în open space – observam cât de mici sunt spaţiile alocate angajaţilor în birourile din România, cât de greu este să ne adaptăm la obiceiurile colegilor şi cum, de multe ori, simţim nevoia să facem de acasă lucrurile importante pentru muncă. A trecut doar o lună de atunci, iar glumele „colegului de bancă'' au devenit amintiri, iar open space-ul pare să fi intrat la capitolul istorie. Ce înseamnă experimentul global al muncii de acasă şi care sunt posibilele urmări ale acestuia?

vezi continuarea
ZF.ro
Toate planurile au fost date peste cap. Criza care vine din China Toate planurile au fost date peste cap. Criza care vine din China
Situaţia ciudată: Cel mai nou pacient bolnav de COVID-19 dă peste cap tot ce ştiam. Cum s-a putut întâmpla asta
Mediafax
Regula celor 6 secunde pentru a reduce riscul de infectare cu coronavirus Regula celor 6 secunde pentru a reduce riscul de infectare cu coronavirus
Top 10 ţări care îşi vor reveni cel mai rapid la finalul pandemiei de coronavirus, potrivit analiştilor
MonitorulApararii
Fostul premier social-democrat Zoran Milanović revine la conducerea Croaţiei. Ca preşedinte Fostul premier social-democrat Zoran Milanović revine la conducerea Croaţiei. Ca preşedinte
Ce se întâmplă la Moscova este de bine deopotrivă pentru Rusia şi Putin(?)
MonitorulPartidelor
Apartamentul lui Ungureanu, oferit drept REFUGIU al medicilor în calea COVID-19. „Toţi să facă la fel” Apartamentul lui Ungureanu, oferit drept REFUGIU al medicilor în calea COVID-19. „Toţi să facă la fel”
Demisie „fulger”. Un medic chirurg va conduce Ministerul Sănătăţii. Cine este Nelu Tătaru, propus să preia funcţia după plecarea lui Costache
MonitorulSiguranteiCetateanului
COMENTARIU Valeriu Suhan Hai, da-ma... incolo... COMENTARIU Valeriu Suhan Hai, da-ma... incolo...
Dr. Tudor Ciuhodaru atentioneaza ca virusul (Covid-19) rezista minim 30 de minute in aer dupa eliminarea sursei infectiei si peste cinci zile pe piele

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.