Ioan Burtea, Business Technology Director, Secom Healthcare

Postat la 02 septembrie 2022 102 afişări

1. Cum aţi defini transformarea digitală în domeniul dvs. de activitate?

Transformarea digitală reprezintă pentru noi o călătorie de îmbunătăţire şi dezvoltare continuă atât a proceselor de business, cât şi a culturii companiei. Adoptarea unui mindset digital de către întreaga echipă, utilizarea noilor tehnologii şi soluţii digitale sunt priorităţi pentru noi, ajutându-ne să înţelegem mai bine nevoile consumatorilor noştri şi să creăm o experienţă cât mai bună a acestora cu brandul Secom.

2. Cum a stimulat pandemia digitalizarea în cazul companiei pe care o reprezentaţi?

Faptul că am fost early adopters ai unor tehnologii şi soluţii digitale ne-a permis să ne adaptăm rapid la noul context, să lucrăm de acasă, în condiţii optime, încă din primele zile ale pandemiei. Apoi, canalul nostru de vânzare online – secom.ro – ne-a permis să răspundem prompt cererii foarte mari de produse venite din partea clienţilor şi consumatorilor noştri. Totodată, investiţiile realizate încă dinaintea pandemiei în infrastructura IT a companiei şi în upgradarea tool-urilor de CRM şi BI ne-au ajutat să eficientizăm o serie de procese interne şi să luăm decizii de management mult mai rapid chiar şi în contextul pandemic volatil.

3. Cum poate deveni digitalizarea un factor de diferenţiere, un avantaj competitiv, în domeniul în care activaţi?

Digitalizarea este deja un factor de diferenţiere, principalele avantaje competitive pe care le resimţim în Secom fiind cel de eficientizare a proceselor interne şi de conectare mai bună cu clienţii şi consumatorii noştri. Datorită toolurilor digitale, platformelor noastre online mobile friendly, reuşim să fim aproape de ei în orice moment al zilei cu informaţii clare şi relevante despre produsele noastre, cu răspuns rapid la întrebările lor, cu consultanţă online constantă, astfel încă să îi ajutăm să aleagă informat cele mai potrivite suplimente alimentare pentru nevoile lor.


Experienţă: De 10 ani lucrează în digital şi e-commerce, acumulând experienţă atât în zona de B2B, din poziţia de e-commerce Manager la Metro Cash&Carry România şi de Business Change Manager în HEINEKEN România prin stockday.ro, cât şi în zona de B2C în perioada în care a activat la eventim.ro. Se descrie drept un entuziast al tehnologiilor, apreciind impactul lor puternic asupra vieţii oamenilor (personale şi profesionale). Crede în principiul de Work Smart Not Hard, însă cheia successului consideră că este în Work Smart & Hard.

Domeniile pe care se concentrează în prezent: Cybersecurity & Infrastructura Cloud; Data Management & BI; Automatizare/Digitalizare Procese Interne; Dezvoltare/Upgrade tooluri de business; Îmbunătăţire Digital Customer Experience.


4. Care sunt cele mai importante proiecte digitale în care v-aţi implicat şi ce investiţii au fost direcţionate în acestea?

Secom a investit în ultimii doi ani peste 1 milion de euro în digitalizare. Principalele proiecte au vizat implementarea unui nou sistem ERP, dezvoltarea şi îmbunătăţirea e-shop-urilor secom.ro şi good-routine.com, a sistemului de CRM şi a sistemului de management al forţei de vânzări, precum şi upgradarea infrastructurii şi a sistemelor de cyber security ale companiei.

5. Care sunt top 3 obiective pe care vi le-aţi propus prin prisma digitalizării pentru compania pe care o reprezentaţi?

Priorităţile Secom pentru viitor în zona de digitalizare sunt: managementul eficient al datelor pentru o înţelegere cât mai bună a nevoilor clienţilor şi consumatorilor noştri, automatizarea proceselor interne şi consolidarea securităţii cibernetice a companiei.

6. Care sunt provocarile pe care le întâmpinaţi când vine vorba despre transformarea digitală?

Cea mai mare provocare este dată chiar de cuvântul transformare din sintagma transformare digitală, deoarece are implicaţii în toate ariile: schimbă modul de abordare a clienţilor, procesele şi modurile de lucru, are impact direct asupra oamenilor din companie, care au nevoie de training şi suport pentru utilizarea cât mai eficientă a soluţiilor digitale, determină dezvoltarea şi îmbunătăţirea constantă a sistemelor IT şi de securitate cibernetică a întregii infrastructuri digitale a companiei.

Urmărește Business Magazin

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.