Ziua Cercetării Media: Companiile de media trebuie să îşi diversifice modelele de business

Postat la 27 martie 2014 33 afişări

Companiile de media trebuie să se orienteze spre alte modele de business decât cele bazate exclusiv pe vânzarea de publicitate, unele dintre acestea fiind operaţiunile online în zona de e-commerce, potrivit specialiştilor prezenţi, miercuri, la Ziua Cercetării Media.

Ziua Cercetării Media: Companiile de media trebuie să îşi diversifice modelele de business

 Cel mai important eveniment dedicat tendinţelor în online din România, Ziua Cercetării Media, cu peste 250 de participanţi, a fost organizat de Biroul Român de Audit Transmedia (BRAT), miercuri, la Athenee Palace Hilton din Bucureşti.

Orlando Nicoară, director general al Mediafax Group, Cristian Pantazi, redactor-şef al Hotnews, şi Dragoş Stanca, managing partner al Think Digital, au vorbit despre provocările şi oportunităţile financiare şi de conţinut ale mediului online.

Dragoş Stanca a spus că în online sunt necesare "branduri foarte puternice, pe nişe foarte clare". "Cred că asta lipseşte în momentul acesta pieţei (...) branduri consolidate pe sectoare clare de business", a afirmat Dragoş Stanca.

Cititi mai multe pe www.mediafax.ro

Urmărește Business Magazin

/actualitate/ziua-cercetarii-media-companiile-de-media-trebuie-sa-isi-diversifice-modelele-de-business-12342897
12342897
comments powered by Disqus

ALEPH STORY: Ieşim din criza Covid. Ce fac românii după 15 mai. O discuţie cu Adelina Mihai, jurnalist şi Dan Pavel, editor-prezentator ŞTIU

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.