Wizz Air îşi schimbă politica după plângerile românilor: abonamentele nu se mai „scurtează"
Compania aeriană Wizz Air şi-a corectat o practică comercială problematică după ce Centrul European al Consumatorilor din România a intervenit în urma mai multor reclamaţii.
Problema era că atunci când un client român upgrada la un abonament superior Wizz Discount, noul pachet păstra termenul de valabilitate al celui vechi în loc să înceapă o perioadă nouă de un an.
Astfel, dacă cineva făcea upgrade-ul cu 3 zile înainte de expirarea abonamentului vechi, cel nou dura doar 3 zile, deşi plătea câteva sute de euro pentru el.
Centrul European al Consumatorilor din România a sesizat compania maghiară despre această neconformitate, care afecta financiar consumatorii români. După câteva luni de discuţii, Wizz Air a recunoscut problema şi a ajustat sistemul de calculare a valabilităţii noilor pachete.
Compania va anunţa în scris toţi consumatorii afectaţi despre schimbarea politicii de discount.
Sebastian Hotca, preşedintele interimar al ANPC, consideră că deschiderea companiei către remediere voluntară este un semnal pozitiv pentru întreg sectorul aviatic.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe alephnews.ro
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro













