Venituri de 384 de milioane de euro în 2019 pentru una dintre cele mai mari companii de parfumuri şi cosmetice din Europa. România a reprezentat 8% din totalul vânzărilor

Autor: Andra Stroe Postat la 21 februarie 2020 233 afişări

Venituri de 384 de milioane de euro în 2019 pentru una dintre cele mai mari companii de parfumuri şi cosmetice din Europa. România a reprezentat 8% din totalul vânzărilor

Notino, cel mai mare magazin online de parfumuri şi produse cosmetice din Europa, a înregistrat anul trecut o creştere de 17% faţă de 2018. Veniturile companiei au ajuns la 384 de milioane de euro, cu 56 de milioane peste nivelul înregistrat în anul precedent, acesta fiind cel mai bun rezultat al companiei din cei 15 ani de activitate. Anul trecut, Notino a atras 2,1 milioane de clienţi noi în Europa, iar cifra de afaceri înregistrată în România a reprezentat 8% din totalul vânzărilor.

Compania a înregistrat un an record şi în ceea ce priveşte numărul de produse vândute. „Cea mai mare pondere au reprezentat-o parfumurile, cu peste 6 milioane de unităţi vândute,“ a declarat Zbyněk Kocián, director general al companiei Notino. Clienţii au fost foarte interesaţi şi de produsele de îngrijire a tenului sau produse cosmetice, precum şi de produsele pentru îngrijirea părului sau parfumuri pentru casă.

Cea mai bună zi a anului a fost, ca şi în 2018, Black Friday, pe data de 29 noiembrie. „De Black Friday, am gestionat 100.000 de comenzi şi am vândut 400.000 de produse. Clienţii noştri au cumpărat aproximativ 280 de produse pe minut,“ a declarat Tomáš Hofer, director logistic al companiei Notino. 

În anul 2019, compania şi-a extins reţeaua de magazine fizice şi puncte de ridicare. Notino şi-a deschis al doilea magazin în Bucureşti, în centrul comercial Mega Mall, având în prezent magazine fizice în 9 ţări. Compania intenţionează să extindă şi să modernizeze magazinele fizice existente, să extindă gama de produse, să introducă în funcţionare un al doilea depozit şi să extindă reţeaua de canale de distribuţie în toată Europa, ceea ce va scurta termenele de livrare a comenzilor în peninsula Scandinavă şi Marea Britanie, de exemplu. De anul trecut, Notino operează în 24 de ţări, după ce şi-a extins activitatea în Elveţia şi Rusia.

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
companie,
crestere,
parfum

ALEPH STORY: Roşia Montană, o pierdere de aur! O discuţie cu Cristian Hostiuc, Ziarul Financiar şi Bogdan Nicolae, Aleph News

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.