Vânzările Praktiker în România au scăzut

Postat la 28 aprilie 2013 33 afişări

Vânzările nete ale Praktiker în România au scăzut cu 6,5% în primul trimestru, la 21,6 milioane de euro, un declin de două ori mai lent decât cel înregistrat de retailerul german de bricolaj în ţările din Europa Centrală şi de Est.

Vânzările Praktiker în România au scăzut

Calculat în lei, declinul s-a situat la 5,8%, se arată într-un raport al grupului Praktiker.

Divizia internaţională a Praktiker, care include operaţiunile retailerului din şase ţări din Europa Centrală şi de Est - România, Grecia, Polonia, Ungaria, Bulgaria şi Ucraina - a consemnat o scădere de 12,6%, la 112,4 milioane de euro. Divizia internaţională este separată de operaţiunile din Germania, piaţa de origine a grupului, şi nu include nici magazinele din Turcia şi Luxemburg.

Praktiker controlează în România cea mai mare reţea de magazine din afara Germaniei, 27 la sfârşitul primului trimestru, dintr-un total de 99 al diviziei internaţionale, însă piaţa românească este a treia după vânzări. În Germania, Praktiker deţine 315 magazine.

Grupul are cele mai mari vânzări din afara Germaniei în Grecia, unde operează 14 magazine, urmată de Polonia, cu 24 de magazine. România se află pe locul al treilea.

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
praktiker,
vanzari,
scadere,
germania,
bricolaj,
magazine
/actualitate/vanzarile-praktiker-in-romania-au-scazut-10812119
10812119
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.