Vânzările Praktiker în România au scăzut
Vânzările nete ale Praktiker în România au scăzut cu 6,5% în primul trimestru, la 21,6 milioane de euro, un declin de două ori mai lent decât cel înregistrat de retailerul german de bricolaj în ţările din Europa Centrală şi de Est.
Calculat în lei, declinul s-a situat la 5,8%, se arată într-un raport al grupului Praktiker.
Divizia internaţională a Praktiker, care include operaţiunile retailerului din şase ţări din Europa Centrală şi de Est - România, Grecia, Polonia, Ungaria, Bulgaria şi Ucraina - a consemnat o scădere de 12,6%, la 112,4 milioane de euro. Divizia internaţională este separată de operaţiunile din Germania, piaţa de origine a grupului, şi nu include nici magazinele din Turcia şi Luxemburg.
Praktiker controlează în România cea mai mare reţea de magazine din afara Germaniei, 27 la sfârşitul primului trimestru, dintr-un total de 99 al diviziei internaţionale, însă piaţa românească este a treia după vânzări. În Germania, Praktiker deţine 315 magazine.
Grupul are cele mai mari vânzări din afara Germaniei în Grecia, unde operează 14 magazine, urmată de Polonia, cu 24 de magazine. România se află pe locul al treilea.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro