Unele dintre cele mai folosite produse de la Kaufland şi Lidl dispar din magazine

Postat la 04 iulie 2018 330 afişări

Kaufland va introduce noi măsuri împotriva utilizării produselor din plastic, iar Lidl va elimina din sortiment articolele de unică folosinţă din plastic până la sfârşitul anului 2018, au anunţat miercuri reprezentanţii celor două reţele de retail.

Unele dintre cele mai folosite produse de la Kaufland şi Lidl dispar din magazine

Potrivit Kaufland, retailerul va reduce consumul de plastic în toate ţările cu cel puţin 20%, până în anul 2025, şi va asigura reciclabilitatea în proporţie de 100% a ambalajelor din plastic folosite pentru mărcile proprii, iar până la finele anului 2019 va delista anumite articole din plastic.

„Printre articolele ce urmează a fi delistate din Kaufland până la sfârşitul lui 2019 intră, spre exemplu, beţişoarele pentru urechi din plastic, paiele de plastic marcă proprie şi vesela de unică folosinţă din plastic marcă proprie, care urmează să fie înlocuite în toate ţările cu alternative ecologice”, precizează reprezentanţii reţelei. Aceştia adaugă că, pe lângă evitarea deşeurilor de plastic, compania s-a angajat încă din 2013 să renunţe la particulele solide de microplastic în cazul produselor cosmetice şi de îngrijire corporală, precum şi în cazul detergenţilor şi al produselor de curăţenie.

„Kaufland consideră că sensibilizarea comunităţii este un pas important în reuşita demersului de reducere a plasticului şi îşi propune să informeze şi mai mult clienţii cu privire la alternative, cauze, reciclare şi gestionarea deşeurilor, pentru a-i încuraja să adopte un comportament de consum responsabil faţă de mediul înconjurător”, arată un comunicat al retailerului.

Pe de altă parte, Lidl a anunţat că va elimina din sortiment articolele de unică folosinţă din plastic până la sfârşitul anului 2018.

„După ce Lidl România a anunţat că, până în anul 2025, va reduce cu 20% cantitatea de plastic utilizată, compania prezintă primele măsuri concrete. Astfel, într-o primă fază, Lidl va renunţa, până la sfârşitul anului 2018, la vânzarea de articole de unică folosinţă din plastic, cum ar fi pahare, farfurii adânci şi întinse, dar şi linguri şi furculiţe, măsura urmând să fie luată în toate cele peste 225 de magazine din România”, spun reprezentanţii retailerului. Aceştia precizează că o parte integrantă a activităţii companiei este colectarea selectivă a deşeurilor din magazine, depozite, sediile centrale şi regionale şi trimiterea lor către centrele de reciclare.

Cititi mai multe pe www.mediafax.ro

Urmărește Business Magazin

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.