Un start-up pe zi. O antreprenoare cu experienţă în marketing şi publicitate face brăţări cu mesaje criptate în codul Morse

Postat la 19 august 2019 114 afişări

Morse by Ilira i-a adus antreprenoarei anul trecut 75.000 de lei din vânzări şi un profit de 28.000 de lei.

Un start-up pe zi. O antreprenoare cu experienţă în marketing şi publicitate face brăţări cu mesaje criptate în codul Morse

Ilinca Drăgănescu, o absolventă cu studii în comunicare şi marketing, a început o afacere în producţia de brăţări care conţin mesaje criptate în codul Morse, un limbaj bazat pe puncte, folosit pentru comunicarea non-verbală.

„Totul a pornit din îmbinarea a două concepte care, aparent, nu au legătură unul cu altul – accesoriile şi codul Morse. Cel din urmă îmi era cunoscut din poveştile bunicului meu, veteran de război şi patriot convins, iar utilizarea simbolurilor a venit pe filieră maternă, mama fiind cea care mi-a insuflat pofta de cunoaştere“, spune Ilinca Drăgănescu.

Cititi mai multe pe www.zf.ro

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
antreprenori,
marketing,
mesaje,
experienta

ALEPH STORY: Cât câştigăm din businessul NATO. O discuţie cu Cristian Hostiuc, Ziarul Financiar şi Bogdan Nicolae, Aleph News

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.