Un salariu pe zi. Cât câştigă lunar un copywriter

Autor: Ramona Cornea Postat la 01 decembrie 2021 1073 afişări

Un angajat pe poziţia de copywriter are un salariu care ajunge, în medie, la 3.000 de lei net pe lună, arată datele extrase din platforma Salario, comparatorul de salarii al platformei de recrutare online eJobs.

Un salariu pe zi. Cât câştigă lunar un copywriter

Raluca Dumitra, eJobs: „De regulă, angajatorii ţin cont de portofoliul unui candidat, de rezultatele campaniilor create. În funcţie de nivelul de senioritate, dar şi de portofoliul acestuia, un copywriter poate să câştige un salariu şi de două – trei ori mai mare decât media.“

Un angajat pe poziţia de copywriter are un salariu care ajunge, în medie, la 3.000 de lei net pe lună,  arată datele extrase din platforma Salario, comparatorul de salarii al platformei de recrutare online eJobs.

„Jobul de copywriter este o rampă bună de lansare pentru cei care doresc să-şi pună bazele unei cariere în marketing. De regulă, angajatorii ţin cont de portofoliul unui candidat, de rezultatele campaniilor create de către acesta. În funcţie de nivelul de senioritate, dar şi de portofoliul acestuia, un copywriter poate să câştige un salariu şi de două – trei ori mai mare decât media. Pe lângă creativitate, care este esenţială în acest rol, copywriterii trebuie să fie la curent cu tendinţele, dar şi să deţină bune abilităţi de time management pentru a se putea încadra în diverse deadlineuri“, spune Raluca Dumitra, head of marketing în cadrul eJobs România.

Cel mai mare salariu mediu pentru un angajat care lucrează pe această poziţie este în Bucureşti, cu o medie de 3.500 de lei net lunar, iar cel mai mic salariu este în Râmnicu Vâlcea, cu o medie de 2.300 de lei lunar, arată datele Salario, unde circa 313.746 specialişti şi-au introdus salariile până la această dată.

În acest moment,  pe platforma de recrutare eJobs România sunt disponibile 31.877 de locuri de muncă postate de angajatori, dintre care 94 sunt pentru poziţia de copywriter.

Un copywriter creează şi editează conţinut pentru diverse canale, precum reţele sociale, e-mail, postări pe blog, prezentări corporative şi site-uri web, lucrează la la îmbunătăţirea gradului de cunoaştere a brandului companiei printr-un set de diverse activităţi de marketing şi utilizează practicile SEO pentru a optimiza articolele şi conţinutul site-urilor web pentru a creşte vizibilitatea companiei în mediul online.

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
salariu,
castigare,
platforma,
pozitie,
angajare

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.