Un nou jucător se conturează pe piaţa modei: Compania care operează francizele Victoria’s Secret şi Bath & Body Works a ajuns la vânzări de 57 mil. lei, plus 56%

Autor: Cristina Roşca Postat la 14 septembrie 2023 86 afişări

Un nou jucător se conturează pe piaţa modei: Compania care operează francizele Victoria’s Secret şi Bath & Body Works a ajuns la vânzări de 57 mil. lei, plus 56%

Grupul Alshaya, originar din Kuweit, a obţinut anul trecut în România afaceri de 57 mil. lei din modă şi cosmetice, dat fiind că operează local francizele Victoria’s Secret şi Bath & Body Works.

Compania este un nume relativ nou pe piaţa locală, in­trând în 2019 şi dez­voltân­du-se ulterior. Spre exemplu, Bath & Body Works, un re­tailer american care vinde lumânări, săpu­nuri şi loţiuni, a fost adus în franciză de gru­pul din Ku­weit anul trecut. Iar acest fapt s-a văzut în vân­zările locale. Con­form datelor ZF, în­tre­gul business al gru­pului Alshaya în Ro­mâ­nia este operat pe aceeaşi firmă - Al­shaya România – cu afaceri de 57 mil. lei a­nul trecut, cu 56% mai mari decât în 2021 şi mai mult decât duble faţă de 2020.

Conform site-ului propriu şi platfor­melor sociale, local Alshaya are două ma­ga­zine Bath & Body Works - în Băneasa Shopping City şi AFI Cotroceni - şi tot două sub brandul Victoria’s Secret, de lenjerie intimă.

Acestea din urmă sunt deschise în aceleaşi centre comerciale din Bucureşti.

Dat fiind că are doar patru magazine offline în România, plus două unităţi online – câte una pentru fiecare brand – vânzările per unitate pot fi estimate la circa 10 mil. lei (2 mil. euro), un nivel ridicat ţinând cont de rezultatele altor nume din industriile de modă şi cosmetice.

Grupul Alshaya, fondat în Kuweit în 1890, e prezent în Europa, Orientul Mijlociu şi Africa, având un portofoliu extins de branduri pe care le dezvoltă în franciză, portofoliu ce cuprinde nume precum Starbucks, H&M, Boots, Debenhams, The Body Shop, New Balace sau River Island. E vorba de peste 65 de mărci.

În regiunea care cuprinde şi România, grupul mai este activ şi în Polonia unde are trei branduri – The Body Shop, Victoria’s Secret şi Bath & Body Works, şi în Cehia – doar cu franciza The Body Shop.

Urmărește Business Magazin

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.