Un hipermarket din România promite livrări în maximum 60 de minute printr-un parteneriat cu platforma foodpanda

Autor: Andra Stroe Postat la 21 aprilie 2020 228 afişări

Un hipermarket din România promite livrări în maximum 60 de minute printr-un parteneriat cu platforma foodpanda

Lanţul de retail cora România şi platforma de food delivery foodpanda au decis să îşi unească forţele pentru a mări capacitatea de livrare rapidă la domiciliu a comenzilor de produse din hipermarketurile cora.

Astfel, începând cu 21 aprilie 2020, consumatorii vor putea comanda de acasă, prin platforma foodpanda, alegând din peste 1.000 de produse alimentare şi non-alimentare comercializate de cora, pe care foodpanda le va livra, în regim expres, într-o primă etapă în zona de proximitate a hipermarketului cora Lujerului. Prin urmare, până la data de 1 mai 2020, proiectul se află în faza pilot, ceea ce presupune livrarea de comenzi doar în zona hipermarketului cora Lujerului, pe o rază de aproximativ 5 kilometri. Astfel, doar cei care comandă cu livrare în această zonă pot să acceseze acest nou serviciu. După data de 1 mai 2020, serviciul va fi disponibil la nivelul tuturor hipermarketurilor cora din Capitală, pentru cei care doresc livrare pe o rază de aproximativ 8 km în jurul acestora. Până la finalul lunii mai,  serviciul de livrare expres va fi disponibil şi în alte oraşe în care cora e prezentă - Bucureşti, Ploieşti, Constanţa, Cluj, Bacău şi Baia Mare - pentru a putea deservi un număr cât mai mare de clienţi.

Flota de livratori foodpanda va livra comenzile în regim expres, în 60 de minute de când comanda este plasată în aplicaţie, de luni până vineri, între orele 10:00 – 21:30. Taxa de livrare variază între 10 şi 20 lei, în funcţie de aria de livrare. Valoarea minimă a comenzii este de 50 lei şi greutatea maxim acceptată pentru o comandă este de 20 kg.

Clienţii cora au de asemenea la dispoziţie serviciul de livrări la domiciliu pentru comenzi plasate platforma retailerului, dar si serviciul coraDrive, care presupune comandarea produselor dorite pe site-ul companiei şi ridicarea, de către clienţi, a comenzilor din spaţiile Drive disponibile în Bucureşti – la toate cele patru hipermarketuri cora, precum şi la cora Brătianu în Constanţa, cora Cluj-Napoca şi cora Bacău. coraDrive este un serviciu extrem de util în această perioadă, deoarece limitează la minimum interacţiunea dintre persoane, pentru siguranţa clienţilor şi a personalului cora.

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
livrare,
bucuresti,
clienti

ALEPH STORY: BEST OF. Roşia Montană, o pierdere de aur!

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.