Tohani intră pe piaţa de apă minerală cu brandul Cheile Bicazului

Autor: Ioana David Postat la 22 aprilie 2013 144 afişări

Producătorul de vin Tohani, deţinut de omul de afaceri Virgil Mândru, intră pe piaţa de apă minerală cu brandul Cheile Bicazului, după ce la începutul anului a cum­părat pachetul majoritar de acţiuni al firmei Naturalaqua Group, producătorul acestui brand.

Tohani intră pe piaţa de apă minerală cu brandul Cheile Bicazului

Producătorul de vin Tohani, deţinut de omul de afaceri Virgil Mândru, intră pe piaţa de apă minerală cu brandul Cheile Bicazului, după ce la începutul anului a cum­părat pachetul majoritar de acţiuni al firmei Naturalaqua Group, producătorul acestui brand.

„Niciodată nu am predat armele. În fiecare an am găsit soluţii pentru a compensa scăderea de pe piaţa internă a vinului. În 2010 am deschis fililale din China şi Polonia şi astfel am reuşit să compensăm. Între timp, Polonia a căzut şi ea iar acest lucru s-a văzut în 2012. Acum am considerat că trebuie să intrăm pe această piaţă de apă, complementară industrie noastre“, a spus Virgil Mândru pentru ZF. El nu a dorit să precizeze valoarea tranzacţiei.

Îmbuteliatorul de apă a fost cumpărat de la şapte persoane fizice române, iar anul trecut a avut o cifră de afaceri de un milion de euro. Anul acesta, Virgil Mândru spune că vânzările pe acest segment de apă vor atinge 2 milioane de euro.

Tohani, care în 2012 a avut o cifră de afaceri de 9 milioane de euro, a intrat astfel pe piaţa apelor minerale, unul dintre puţinele segmente din industria alimentară în care companiile locale mai pot ţine în frâu invazia multinaţionalelor. Piaţa apelor minerale este estimată la 300-350 de milioane de euro.

Urmărește Business Magazin

citeste si:

Citeşte pe MonitorulApararii.ro

/actualitate/tohani-intra-pe-piata-de-apa-minerala-cu-brandul-cheile-bicazului-10780645
10780645
comments powered by Disqus
ZF.ro
Este OFICIAL! Un nou brand de modă cu preţuri mici a intrat în România. Reduceri de 80% la peste 3.000 de mărci Este OFICIAL! Un nou brand de modă cu preţuri mici a intrat în România. Reduceri de 80% la peste 3.000 de mărci
Criza accelerează puternic aceste joburi. În ce zonă trebuie să vă uitaţi pentru viitor
Mediafax
Probleme din strategia de vaccinare anti COVID-19. Cum asigurăm cadrul legal? Probleme din strategia de vaccinare anti COVID-19. Cum asigurăm cadrul legal?
Alegeri parlamentare 2020. Ghidul alegătorului: Ce trebuie să ştii când mergi la secţia de votare duminică, 6 decembrie
MonitorulApararii
Rusia şi China ţintesc secretele petroliere ale Norvegiei. Raport al serviciului de contraspionaj PST Rusia şi China ţintesc secretele petroliere ale Norvegiei. Raport al serviciului de contraspionaj PST
Strategia de vaccinare împotriva COVID-19 a pornit cu stângul. Chiar şi în România
MonitorulPartidelor
Un deputat a primit vestea de ziua sa - a fost testat pozitiv cu COVID-19 Un deputat a primit vestea de ziua sa - a fost testat pozitiv cu COVID-19
Clotilde Armand: O spun foarte ferm. Nu vom ceda în faţa nimănui
MonitorulSiguranteiCetateanului
COMENTARIU Valeriu Şuhan  Care-i treaba cu moţu’.. COMENTARIU Valeriu Şuhan Care-i treaba cu moţu’..
COMENTARIU Valeriu Şuhan Moartea ca reper

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.