THR/TNS: Brandul de turism şi toate componentele sale sunt originale. Suntem dispuşi să modificăm

Postat la 31 iulie 2010 8 afişări

Asocierea THR/TNS susţine că brandul de turism al României şi toate componentele sale au fost create de ea şi, ca urmare, ele trebuie considerate originale, iar existenţa de elemente grafice cu grad mare de similitudine este relativ comună, dată fiind cantitatea semnificativă de desene pe internet.

Asocierea THR/TNS a transmis vineri un răspuns Ministerului Dezvoltării şi Turismului în care susţine:

"Brandul de turism al României şi toate componentele sale au fost create de noi şi, ca urmare, ele trebuie considerate originale", menţionând în acelaşi timp că este la dispoziţia Guvernului pentru luarea oricărei decizii necesare, în scopul de a rezolva actuala neînţelegere, cum ar fi solicitarea de a realiza lucrări suplimentare de grafică asupra izotipului.

Cititi mai multe pe www.mediafax.ro

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
turism,
Udrea,
brand,
campanie,
logo,
THR/TNS,
raspuns
/actualitate/thr-tns-brandul-de-turism-si-toate-componentele-sale-sunt-originale-suntem-dispusi-sa-modificam-6747876
6747876
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.