Tendinţe în piaţa de fashion. „Amânarea nunţilor din primul an de pandemie a făcut ca sezonul cald din 2021 să fie unul plin de evenimente. Acest lucru s-a reflectat şi în creşterea numărului de clienţi care au cumpărat ţinute de ocazie"

Autor: Andra Stroe Postat la 11 noiembrie 2021 43 afişări

Tendinţe în piaţa de fashion. „Amânarea nunţilor din primul an de pandemie a făcut ca sezonul cald din 2021 să fie unul plin de evenimente. Acest lucru s-a reflectat şi în creşterea numărului de clienţi care au cumpărat ţinute de ocazie"

Alături de marii retaileri de fashion prezenţi în piaţa locală, brandurile româneşti câştigă, în ultima vreme, tot mai mult teren. Un exemplu este MIZAR, „un proiect de business care îşi doreşte să aducă publicului o alternativă românească, de calitate superioară, pentru mai multe tipologii de cliente”, după cum spun reprezentanţii companiei.

În anul 2020 cifra de afaceri a brandului a depăşit 14 milioane de lei, iar pentru acest an compania  estimează că va avea o creştere de peste 40% faţă de anul trecut. În plus, brandul îşi doreşte să ajungă la o pondere a vânzărilor online de 15% din totalul vânzărilor. „În perioada următoare ne propunem extinderea reţelei de magazine fizice în oraşele mari în care încă nu suntem încă prezenţi. Ne dorim amenajarea unui nou depozit logistic care să ne permită o mai buna gestionare a magazinului online mizar.ro. De asemenea, urmărim creşterea capacităţii proprii de producţie cu 20% prin mărirea echipei implicate în activitatea de producţie. Şi, bineînţeles, nu în ultimul rând vrem să îmbunătăţim programul de loialitate pentru a oferi mai multe beneficii clienţilor fideli MIZAR, alături de creşterea notorietăţii brandului la nivel naţional”, descrie Dan Lupu, antreprenor, Mizar.ro, planurile de viitor ale businessului.

Anul acesta, pe fondul avansului înregistrat de mediul online odată, adus de pandemie, platforma online mizar.ro a înregistrat o creştere cu 35% faţă de anul 2020, atenţia clientelor fiind îndreptată, potrivit lui Dan Lupu, către ţinute complete tip outfit şi mai puţin spre un produs singular. „De asemenea, în această perioadă a crescut valoarea coşului de cumpărături şi numărul de clienţi noi. Bineînţeles că, în contextul pandemiei, am remarcat o creştere a numărului plăţilor cu cardul în locul plăţii ramburs, la curier”, adaugă antreprenorul.

Ca urmare a cererii crescute în online, în ultimii doi ani compania a făcut mai multe investiţii pentru îmbunătăţirea platformei digitale, lansând şi o serie de colaborări cu agenţii specializate în promovarea comerţului online. Ponderea vanzărilor online din total vânzarilor a crescut, astfel, de la 5% în 2019 la 10% în 2021.

Potrivit lui Dan Lupu, amânarea nunţilor din primul an de pandemie a făcut ca sezonul cald din 2021 să fie unul plin de evenimente speciale din categoria nunţilor şi botezurilor. Acest lucru s-a reflectat şi în creşterea numărului de clienţi care au cumpărat ţinute de ocazie. „Pe perioada pandemiei, afacerea a fost susţinută de producţia de echipamente de protecţie. De asemenea, am reorientat colecţiile MIZAR către ţinute casual şi sport având în vedere interzicerea multor evenimente. Însă, pe perioada verii, produsele vedetă au fost cele dedicate evenimentelor speciale. Odată cu venirea toamnei clienţii noştri au devenit foarte receptivi la colecţia de geci şi paltoane”, spune el.

De Black Friday, compania anunţă o serie de reduceri de până la 75%.

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
crestere,
clienti,
pandemie

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.