Teleportarea devine realitate. Experimentul în premieră mondială făcut de cercetătorii chinezi

Postat la 13 iulie 2017 571 afişări

Oamenii de ştiinţă din China au reuşit, în premieră mondială, să teleporteze un foton de pe suprafaţa pământului în spaţiu, la mai bine de 500 de kilometri distanţă, informează BBC.

Teleportarea devine realitate. Experimentul în premieră mondială...

Anul trecut, racheta Long March 2D a fost lansată în spaţiu din Deşertul Gobi, iar aceasta a transportat în spaţiul cosmic un satelit numit Micius, după filosoful chinez care a murit în 391 Î. Hr. Racheta a plasat satelitul pe o orbită sincronizată cu cea a Soarelui, în aşa fel încât să treacă pe lângă pământ în aceleaşi puncte în fiecare zi.

Micius este un receptor foarte sensibil de fotoni care poate să detecteze chiar şi stăile cuantice ale fotonilor singulari care se află pe Pământ. Acest aspect este foarte important pentru că ar trebui să le permită cercetătorilor să testeze femomene demne de filmele SF, cum este şi cazul teleportării.

Citeşte continuarea pe www.gandul.info

Citeşte pe MonitorulApararii.ro

Citeşte pe Tetelejurnal.ro

Zece poveşti ale unor români care au reuşit. Cum au ajuns să lucreze pentru NASA, în laboratoarele de cercetare ale unor giganţi sau chiar să conducă companii de sute de milioane de dolari Zece poveşti ale unor români care au reuşit. Cum au ajuns să lucreze pentru NASA, în laboratoarele de cercetare ale unor giganţi sau chiar să conducă companii de sute de milioane de dolari

Sunt câteva mii sau poate chiar zeci de mii. Din China în SUA şi din Dubai la Varşovia. Predau la universităţi de top din lume, lucrează pentru NASA sau în laboratoarele de cercetare ale unor giganţi. Sunt antreprenori care au pus bazelor unor start-up-uri peste hotare. Sau sunt executivi care conduc businessuri regionale sau globale de top, cu afaceri de zeci şi chiar sute de milioane de euro. Sunt cei care fac cinste României.

BREAKING NEWS! Acţiunile Renault s-au PRĂBUŞIT. Lovitură şoc pentru gigantul francez. Ce se întâmplă cu Renault şi Dacia BREAKING NEWS! Acţiunile Renault s-au PRĂBUŞIT. Lovitură şoc pentru gigantul francez. Ce se întâmplă cu Renault şi Dacia
BREAKING NEWS: S-a terminat! Guvernul aruncă BOMBA în România cu o ORDONANŢĂ DE URGENŢĂ. Peste 200.000 de oameni rămân ŞOMERI. Vestea a venit ca un FULGER pentru cei care...
Jurnalista Paula Rusu trăieşte doar cu un plămân. A aflat înainte de nuntă că are TBC Jurnalista Paula Rusu trăieşte doar cu un plămân. A aflat înainte de nuntă că are TBC
De ce şi-a retras Andreea Berecleanu copiii din şcolile de stat?
Cum a ajuns Smiley să facă atâţia bani: "Mi-am luat, în rate,...