Studiul care va REVOLUŢIONA domeniul ştiinţei. Descoperirea REMARCABILĂ realizată de un cercetător român despre ADN-ul uman

Postat la 20 iulie 2017 308 afişări

Biologul român, Dan Graur a publicat noi calcule care sugerează că doar 25% din genomul uman este funcţional. Descoperirea sa contrazice rezultatele unui studiu amplu realizat de ENCODE în care era precizat că 80% din genomul uman este funcţional.

Studiul care va REVOLUŢIONA domeniul ştiinţei. Descoperirea...

Biologul Dan Graur a publicat o serie de calcule noi prin intermediul cărora sugerează că maximum 25% din ADN-ul uman este funcţional notează Futurism. Descoperirea prezentă contrazice studiile anterioare realizate de Encyclopedia of DNA Elements (ENCODE) care sugerau că peste 80% din genom are funcţii biochimice.

În 2012 ENCODE anunţa că 80% din genomul uman este funcţional. Însă profesorul Graur susţine că aceste afirmaţii sunt greşite fapt ce va schimba modul în care cercetătorii vor aborda în viitor ştiinţa genomicii umane. ,,Trebuie să cunoaştem fracţiunea funcţională a genomului uman pentru a putea realiza cercetări biomedicale în zonele care ne pot ajuta să prevenim şi să tratăm anumite boli. Nu trebuie să secvenţiem totul, ci doar zonele care sunt funcţionale,'' a declarat Dan Graur, expert în biologia evolutivă şi profesor din cadrul Universităţii din Houston.

Calculele realizate de expert sugerează că porţiunea funcţională a genomului este în proporţie de 10-15%, procentul de 25% fiind limita maximă.

Cititi mai multe pe www.descopera.ro

Citeşte pe comedymall.ro

Calităţile pe care trebuie să le aibă un bun manager sau CEO. Ce spune Vlad Ardeleanu, omul care conduce Superbet România Calităţile pe care trebuie să le aibă un bun manager sau CEO. Ce spune Vlad Ardeleanu, omul care conduce Superbet România

La sfârşitul anilor ’90 Vlad Ardeleanu avea planurile de viitor bine puse la punct şi se pregătea să plece peste graniţe pentru un nou început.

Lovitură uriaşă de teatru! Renault se PRĂBUŞEŞTE. Puternicul şef al Renault a fost ARESTAT, iar compania este în picaj liber... Lovitură uriaşă de teatru! Renault se PRĂBUŞEŞTE. Puternicul şef al Renault a fost ARESTAT, iar compania este în picaj liber...
ŞOC TOTAL! Un lanţ URIAŞ de retail DISPARE din România! Anunţul fulger a fost făcut chiar de Black Friday
Drama vedetei TVR Maria Linda. "Ajunsesem la 80 de kg, iar eu nu sunt o persoană înaltă. Devenisem aproape rotundă" Drama vedetei TVR Maria Linda. "Ajunsesem la 80 de kg, iar eu nu sunt o persoană înaltă. Devenisem aproape rotundă"
A fost în 80 de vacanţe de lux, fără să cheltuiască niciun ban!
Cum arată principesa Karina, care l-a înlocuit pe Nicolae la succesiunea tronului României
În 1980, Ceauşescu a vrut să ia în STĂPÂNIRE unul dintre cele mai frumoase locuri din România. „Voia să îşi mute tot NEAMUL aici”. Culisele marii UMILINŢE pe care a îndurat-o marele dictator despre care au ştiut foarte puţini În 1980, Ceauşescu a vrut să ia în STĂPÂNIRE unul dintre cele mai frumoase locuri din România. „Voia să îşi mute tot NEAMUL aici”. Culisele marii UMILINŢE pe care a îndurat-o marele dictator despre care au ştiut foarte puţini
Locul în care a stat ASCUNSĂ cea mai mare COMOARĂ din Al Doilea Război Mondial. Zeci de ani au trecut pe lângă ea fără să aibă habar
ORAŞUL FANTOMĂ în care localnicii nu pătrund pe timpul nopţii. Ce PĂŢESC cei care rămân peste noapte acolo
YouTube oferă acum filme GRATIS! Oare cum va reacţiona NETFLIX la această veste? YouTube oferă acum filme GRATIS! Oare cum va reacţiona NETFLIX la această veste?
Mulţi nu au televizoare aşa puternice, dar SAMSUNG pregăteşte un telefon cu ecran 4K! Cum va arăta Galaxy Note10