Studiul care va REVOLUŢIONA domeniul ştiinţei. Descoperirea REMARCABILĂ realizată de un cercetător român despre ADN-ul uman

Postat la 20 iulie 2017 326 afişări

Biologul român, Dan Graur a publicat noi calcule care sugerează că doar 25% din genomul uman este funcţional. Descoperirea sa contrazice rezultatele unui studiu amplu realizat de ENCODE în care era precizat că 80% din genomul uman este funcţional.

Biologul Dan Graur a publicat o serie de calcule noi prin intermediul cărora sugerează că maximum 25% din ADN-ul uman este funcţional notează Futurism. Descoperirea prezentă contrazice studiile anterioare realizate de Encyclopedia of DNA Elements (ENCODE) care sugerau că peste 80% din genom are funcţii biochimice.

În 2012 ENCODE anunţa că 80% din genomul uman este funcţional. Însă profesorul Graur susţine că aceste afirmaţii sunt greşite fapt ce va schimba modul în care cercetătorii vor aborda în viitor ştiinţa genomicii umane. ,,Trebuie să cunoaştem fracţiunea funcţională a genomului uman pentru a putea realiza cercetări biomedicale în zonele care ne pot ajuta să prevenim şi să tratăm anumite boli. Nu trebuie să secvenţiem totul, ci doar zonele care sunt funcţionale,'' a declarat Dan Graur, expert în biologia evolutivă şi profesor din cadrul Universităţii din Houston.

Calculele realizate de expert sugerează că porţiunea funcţională a genomului este în proporţie de 10-15%, procentul de 25% fiind limita maximă.

Cititi mai multe pe www.descopera.ro

Omul de afaceri care a înfiinţat medicina privată în România. Urmează să lanseze un proiect GIGANT, care ar putea fi un model şi pentru sistemul de stat Omul de afaceri care a înfiinţat medicina privată în România. Urmează să lanseze un proiect GIGANT, care ar putea fi un model şi pentru sistemul de stat

Wargha Enayati a câştigat suficient de mulţi bani din imobiliare încât în 1995 să poată intra în domeniul său de expertiză, cel medical. A fondat astfel prima clinică privată din România, iar de atunci premierele s-au ţinut lanţ: primele abonamente medicale de pe piaţa locală, prima reţea de sănătate privată, prima clinică dedicată exclusiv femeilor, primele policlinici sociale şi multe altele.

Un scandal imens: Un programator din Reşiţa a furat 722 mil dolari Un scandal imens: Un programator din Reşiţa a furat 722 mil dolari
Ţara din UE care INTERZICE accesul persoanelor din România, după ce numărul de cazuri a explodat la noi în ţară
Medicament pe bază de proteine, care INHIBĂ capacitatea de infectare a COVID-19, dezvoltat în Ungaria Medicament pe bază de proteine, care INHIBĂ capacitatea de infectare a COVID-19, dezvoltat în Ungaria
Când va începe să scadă numărul de îmbolnăviri? Reputat epidemiolog: „Al doilea vârf va fi depăşit în maximum două săptămâni”
Fostul premier social-democrat Zoran Milanović revine la conducerea Croaţiei. Ca preşedinte Fostul premier social-democrat Zoran Milanović revine la conducerea Croaţiei. Ca preşedinte
Ce se întâmplă la Moscova este de bine deopotrivă pentru Rusia şi Putin(?)
PSD, reacţie la apelul lui Iohannis PSD, reacţie la apelul lui Iohannis