Schimbare în lumea luxului: Marile branduri se reinventează. Nu mai vând doar genţi de mii de euro, ci şi rujuri sau farduri mai accesibile pentru publicul tânăr. „Este o idee foarte bună”
Cu aproape toţi clienţii confruntaţi cu un şoc al preţurilor la raft, unele case de modă de lux experimentează cu produse noi, mai accesibile, în încercarea de a rămâne relevante şi de a atrage noi consumatori, scrie CNBC.
Colecţia de produse de frumuseţe mult aşteptată a Louis Vuitton a ajuns luna trecută în magazinele, marcând cea mai recentă extindere a gigantului de lux deţinut de LVMH, cu o istorie de 171 de ani.
Şi, deşi rujurile parfumate emblematice nu sunt deloc ieftine, la 160 de dolari bucata, ele indică o schimbare mai amplă printre jucătorii de lux, care încearcă să atragă mai mulţi clienţi fără a-şi dilua ofertele de bază.
„Este foarte înţelept pentru brandurile de lux să aibă categorii cu preţuri mai mici pentru a atrage mai mulţi consumatori aspiraţionali”, a spus Luca Solca, sector head for global luxury goods la Bernstein.
Având-o pe Pat McGrath ca director creativ, Louis Vuitton speră că gama de 55 de rujuri, 10 balsamuri de buze şi opt palete de farduri de ochi va atrage publicul tânăr din SUA.
Diversificarea luxului are loc într-un moment în care sectorul se confruntă cu o încetinire generalizată, tarifele americane şi presiuni tot mai mare legate de costuri.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe alephnews.ro
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro













