Retailerii vestimentari, câştigătorii pandemiei. Answear.com anunţă vânzări online în creştere cu 82% în T1/2021 faţă de aceeaşi perioadă din anul precedent

Autor: Andra Stroe Postat la 28 aprilie 2021 21 afişări

Retailerii vestimentari, câştigătorii pandemiei. Answear.com anunţă vânzări online în creştere cu 82% în T1/2021 faţă de aceeaşi perioadă din anul precedent

Answear.com, unul dintre cei mai mari retaileri de fashion online din Europa Centrală şi de Est, anunţă că a generat vânzări online de aproximativ 28 de milioane de euro în primul trimestru al anului 2021, o creştere de 82% yoy (year on year), creşterea veniturilor din vânzări fiind la fel de dinamică – de 76% yoy, respectiv circa 27 milioane de euro.

„Lockdown-ul instaurat in toate ţările în care Answear operează a dus la creşterea vânzărilor companiei, contribuind la consolidarea tendinţei clienţilor de a trece de la cumpărături offline la cumpărături online. Închiderea magazinelor offline a încurajat clienţii să cumpere online, ceea ce a generat un flux de noi clienţi, îmbunătăţind în acelaşi timp traficul de pe website, coşul mediu şi ratele de conversie, consolidând astfel dinamica creşterii vânzărilor”, spune Raluca Radu, country manager Answear România.

În vremuri ca acestea, cuvântul cheie în piaţa de profil este „flexibilitate”. „Fiind un retailer multibrand care activează online, acest lucru ne permite să fim flexibili, să reacţionăm rapid la tendinţele pieţei şi să adaptăm oferta la nevoile actuale ale consumatorilor. De exemplu, în perioada de lockdown ne-am pliat rapid pe nevoile clienţilor de a purta haine casual, dar şi dorinţei acestora de a achiziţiona produse vestimentare pentru sezonul cald încă din luna martie. Aceste aspecte, plus oferta variată de branduri de pe site, au avut un efect pozitiv asupra vânzărilor companiei”, adaugă Raluca Radu.

Reprezentanţii businessului spun că portofoliul a fost extins, recent, cu o serie de branduri precum: Elisabetta Franchi, Tory Burch, Penny Black, Max Mara Leisure, The Kooples, Liviana Conti, Stella McCartney, 4F, Wolford, Samsoe Samsoe, Uvex şi CMP.

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
crestere,
vanzari,
online

ALEPH STORY: Ponderea contractelor de muncă plătite cu salariul minim a crescut de la 7,5% în 2011 la 31,5% în 2019. O discuţie cu Adelina Mihai, jurnalist şi Dan Pavel, editor-prezentator ŞTIU

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.