Retailerii continuă lupta pentru angajaţi. Un mare lanţ de hipermarketuri vrea să angajeze 1.000 de oameni şi vrea să ofere un salariu minim cu mult peste media pieţei

Autor: Ioana Matei Postat la 30 ianuarie 2020 1520 afişări

Retailerii continuă lupta pentru angajaţi. Un mare lanţ de hipermarketuri vrea să angajeze 1.000 de oameni şi vrea să ofere un salariu minim cu mult peste media pieţei

Kaufland România majorează venitul minim brut începând cu 1 martie 2020, la 3.650 lei, potrivit unui comunicat de presă trimis de reprezentanţii companiei.

Astfel, începând cu 1 martie 2020, venitul minim brut în companie va fi de 3.650 lei, putând creşte în funcţie de specificul socio-economic al fiecărei regiuni din ţară. Ca urmare a planurilor de extindere prevăzute pentru acest an, ce presupun deschiderea de noi magazine la nivelul întregii ţări, compania va crea peste 1.000 de noi locuri de muncă în România.

„La nivelul companiei ne-am asumat activ angajamentul de a crea un mediu de lucru corect şi de a oferi pachete salariale competitive. Este motivul pentru care, în continuarea majorărilor salariale anunţate anul trecut, începând cu 1 martie 2020, vom mări venitul minim brut la 3.650 lei. Ne preocupăm constant să extindem şi lista de beneficii de care se bucură colegii noştri cu unele adaptate nevoilor reale, prin care să contribuim cu adevărat la creşterea lor profesională şi personală, în funcţie de etapa din viaţă în care se află şi de direcţia în care îşi doresc să se dezvolte. Premiile obţinute validează eforturile depuse pentru asigurarea unor condiţii cât mai bune de muncă şi arată potenţialilor candidaţi că merită să aleagă un angajator premiat aşa cum preferă clienţii să aleagă un produs de calitate, care a primit multe certificări”, a declarat Marco Hößl, CEO Kaufland România.

Kaufland a lansat şi un program de includere în câmpul muncii, prin care au fost create peste 500 de posturi adaptate diferitelor tipuri de dizabilităţi. În plus, Kaufland a demarat şi o serie de iniţiative prin care îşi doreşte să contribuie la susţinerea dezvoltării sistemului educaţional românesc. Unul dintre proiectele lansate în acest scop, cu sprijinul Academiei de Studii Economice Bucureşti şi a altor actori din mediul academic şi comercial din România, îşi propune introducerea studiului dual la nivel universitar ca alternativă la învăţământul tradiţional existent în prezent pe acest segment.

În completarea distincţiei primite la nivel local, sigla europeană, obţinută pentru al doilea an la rând, atestă la nivel de grup atitudinea bazată pe respect, orientată pe susţinerea evoluţiei angajaţilor şi pe dezvoltarea comunităţilor în care se află, aspecte care au devenit deja o marcă asociată Kaufland.

Pentru a obţine cele două distincţii, Kaufland România, lider pe piaţa de retail, a trecut printr-un proces amplu şi riguros de auditare realizat de Top Employers Institute, o organizaţie independentă din Olanda, în cadrul căruia au fost analizate şi evaluate practicile de resurse umane, pachetele salariale şi beneficiile oferite, condiţiile de muncă, programele de formare profesională şi oportunităţile de dezvoltare în companie, alături de studierea culturii organizaţionale.  

Urmărește Business Magazin

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.