Raiffeisen Bank lansează Welcome Home, o asigurare pentru locuinţă, disponibilă direct în aplicaţia Smart Mobile

Autor: Mircea Nica Postat la 04 septembrie 2025 45 afişări

Raiffeisen Bank lansează Welcome Home, o asigurare pentru locuinţă, disponibilă direct în aplicaţia Smart Mobile

Raiffeisen Bank lansează Welcome Home, o asigurare pentru locuinţă, disponibilă direct în aplicaţia Smart Mobile, acesta fiid al doilea produs de asigurare de sine stătător al băncii, integrat în platformă, după asigurare de călătorie Around the World, potrivit informaţiilor transmise de reprezentanţii băncii.

Asigurarea este structurată într-un pachet de bază care include acoperirea riscurilor majore şi o serie de clauze opţionale, ce pot fi adăugate în funcţie de nevoile clientului. Pe lângă locuinţă, sunt acoperite bunurile casnice (în limita a 10% din suma asigurată), precum şi anexele nelegate structural de locuinţa asigurată (garaje, boxe, magazii, foişoare, etc) şi instalaţiile moderne (centrale termice, panouri solare sau fotovoltaice, etc), care pot fi incluse opţional.

„Welcome Home reflectă preocuparea noastră pentru siguranţa reală a clienţilor. Ne dorim să le fim alături cu o soluţie completă, flexibilă şi uşor de adaptat, cât şi cu un proces de achiziţie simplu, intuitiv şi 100% digital, care să îi ajute exact atunci când au cea mai mare nevoie şi să le ofere stabilitate. Prin preţul fix pe toată durata poliţei - 5 ani - le oferim clienţilor o formă de siguranţă financiară în faţa inflaţiei, o constantă într-o lume plină de variabile.

Acesta este angajamentul nostru: să construim încredere şi să contribuim la stabilitatea şi siguranţa clienţilor, familiilor şi caselor lor, oferind predictibilitate şi protecţie reală în faţa evenimentelor neprevăzute”, a declarat Andra Ion, Director Planificare Financiară Personală, Raiffeisen Bank România.  

În cazul în care locuinţa nu mai poate fi folosită temporar, clienţii pot beneficia de acoperirea costurilor pentru cazare hotelieră, până la 250 de lei pe zi, pentru o perioadă de cel mult cinci zile. În cazul unei daune majore, pot primi sprijin pentru plata chiriei, în valoare de până la 2.000 de lei pe lună, pentru maximum trei luni.

Intervenţiile de urgenţă sunt disponibile 24/7, cu timp de răspuns de maximum patru ore şi despăgubiri de până la 1.000 de lei per eveniment/an, iar răspunderea civilă faţă de terţi este acoperită în limita a 25.000 de lei anual.

 

Urmărește Business Magazin

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.