QuickMobile: ”Vânzările de ceasuri inteligente se vor dubla anul acesta”

Autor: Ioana Matei Postat la 10 iunie 2016 84 afişări

QuickMobile: ”Vânzările de ceasuri inteligente se vor dubla anul acesta”

”Dispozitivele wearable şi, în special, ceasurile inteligente, sunt vedetele acestui an, iar popularitatea lor creşte uimitor şi în România, urmând tendinţa de la nivel european. Pe fondul evoluţiei din ultima perioadă, estimăm că până la finele lui 2016 se va dubla numărul smartwatch-urilor vândute, după ce anul trecut am depăşit pragul de 11.000 de unităţi”, a declarat Tudor Ţiboc, director general al QuickMobile.

Smartwatch-urile câştigă tot mai mult teren în rândul pasionaţilor de tehnologie şi încep să ocupe o pondere crescută în vânzările retailerilor de profil din România, numai anul trecut acestea marcând un avans de 340% faţă de nivelul înregistrat de QuickMobile în 2014 şi au reprezentat 10% din afacerile companiei.

Potrivit lui Tudor Ţiboc, românii plătesc, în medie, 1.300 de lei pentru smartwatch-uri, cele mai populare modele din oferta retailerului fiind Apple Watch 42 mm, Samsung Gear S2 şi Asus ZenWatch 2.  În funcţie de valoarea totală a comenzilor pentru fiecare model în parte, Apple Watch conduce clasamentul, urmat de Samsung Gear, Pebble, Moto 360 şi MyKronoz.

În ceea ce priveşte alt segment de dispozitive wearable, brăţările fitness, acestea sunt tot mai căutate anul acesta – în special de către doamnele şi domnişoarele active, interesate de un stil de viaţă sănătos, care fac mişcare şi contorizează aportul caloric consumat. Preţul de pornire a unui astfel de wearable este de 100 de lei, ca în cazul brăţărilor pentru fitness de la Xiaomi, dar poate urca şi până la circa 1.000 lei, pentru un device Fitbit.

”Am analizat îndeaproape preferinţele clienţilor noştri şi am observat că aceştia caută produse superioare, ale unor brand-uri renumite la nivel internaţional. Totuşi, principalele criterii de selecţie variază în funcţie de sexe. Astfel, bărbaţii ţin cont de caracteristicile tehnice ale smartwatch-urilor, în timp ce femeile care achiziţionează astfel de produse sunt interesate de design, culori şi brand. În ceea ce priveşte brăţările fit, acestea sunt extrem de populare în rândul sexului frumos, odată pentru preţul accesibil, dar şi pentru designul atractiv şi funcţionalităţile ideale unui stil de viaţă activ şi îngrijit”, explică Tudor Ţiboc.

Potrivit acestuia, clasamentul mărcilor asiatice de ceasuri inteligente este condus, la QuickMobile, de Samsung, urmat de brand-urile ASUS şi Huawei. Retailerul QuickMobile.ro a înregistrat anul trecut afaceri de 45 de milioane de euro şi s-a  extins pe piaţa internaţională prin lansarea magazinului online QuickMobileShop.com, care livrează în toate cele 28 de state din cadrul Uniunii Europene. Odată cu extinderea business-ului pe plan internaţional. 

Urmărește Business Magazin

/actualitate/quickmobile-vanzarile-de-ceasuri-inteligente-se-vor-dubla-anul-acesta-15464782
15464782
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.