Provocarea Facebook: să-şi crească veniturile fără să-şi irite baza de utilizatori

Postat la 04 ianuarie 2013 12 afişări

Facebook explorează o gamă largă de afaceri generatoare de bani, precum publicitatea video şi descărcarea de muzică, dar trebuie să scape de problemele tot mai mari care au marcat primele trimestre în care a evoluat ca o companie listată la bursă şi să nu-şi irite baza de utilizatori, care se tem că datele lor personale sunt folosite incorect pentru a aduce profit reţelei sociale, scrie Bloomberg.

Analiştii anticipează pentru acest an o creştere a veniturilor Facebook de 30%, la 6,53 miliarde de dolari, faţă de un avans estimat de 35% în 2012. Încetinirea creşterii veniturilor şi a vânză­ri­lor a amplificat presiunile asupra Facebook de a găsi noi căi de creştere a afacerilor. În acelaşi timp, cea mai mare reţea de socializare la nivel mondial trebuie să calmeze temerile legate de respectarea confiden­ţialităţii datelor personale, să atragă investitori şi să respecte angajamentul directorului general Mark Zuckenberg, conform căruia Facebook este mai degrabă o mişcare socială decât o afacere. "Este o linie foarte fină pe care trebuie să evolueze. Totul face parte din durerile de creştere", a declarat Victor Anthony, analist la Topeka Capital Markets.

Mai multe pe zf.ro

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
facebook,
zuckerberg,
investitii,
iritare,
utilizatori
/actualitate/provocarea-facebook-sa-si-creasca-veniturile-fara-sa-si-irite-baza-de-utilizatori-10427582
10427582
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.