Profitul Yahoo a crescut cu 46% în trimestrul al doilea. Care sunt estimările analiştilor pentru următoarele luni
Profitul net al Yahoo a crescut în trimestrul al doilea cu 46%, la 331 milioane dolari, însă estimările prezentate pentru următoarele trei luni sunt mai slabe faţă de aşteptările analiştilor, compania punând mai mult accent pe dezvoltarea produselor decât pe vânzările de publicitate pe termen scurt.
Vânzările Yahoo, fără venitul transferat mai departe către site-urile partenere, se vor plasa în timestrul al treilea în intervalul 1,06-1,1 miliarde de dolari, anticipează compania.
Media estimărilor analiştilor indica însă încasări de 1,12 miliarde de dolari, potrivit Bloomberg.
Veniturile companiei au scăzut în trimestrul al doilea cu 1%, la 1,07 miliarde de dolari, uşor sub proiecţiile din piaţă.
După un an la conducerea Yahoo, directorul general, Marissa Mayer, a declarat că se află în primele etape ale unui plan de revigorare a afacerilor bazat pe dezvoltarea de noi produse, cu scopul de a atrage atât utilizatori, cât şi clienţi pe partea de advertising, de la Google şi Facebook.
Cititi mai multe pe www.mediafax.ro
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro