Profihairshop - creştere de 25% în primul trimestru al anului comparativ cu anul trecut

Autor: Georgiana Călin Postat la 03 mai 2017 92 afişări

Profihairshop, retailer specializat în comercializarea de produse profesionale pentru îngrijirea părului, a înregistrat în primul trimestru al anului 2017 vânzări în creştere cu 25% faţă de perioada similară a anului trecut, ajungând la aproximativ 1,5 milioane euro.

Profihairshop - creştere de 25% în primul trimestru al anului comparativ cu anul trecut

În primele trei luni ale acestui an compania şi-a continuat expansiunea la nivel naţional cu încă un magazin, în Baia Mare, şi a extins suprafaţă magazinului din Afi Palace Cotroceni, acesta devenind astfel cea mai mare unitate a reţelei. În prezent Profihairshop a ajuns la un număr de 27 de unităţi cu o suprafaţă totală de peste 1.100 mp.

„Am încheiat primul trimestru cu rezultate peste estimările iniţiale. Vânzările foarte bune obţinute în acest prim trimestru se datorează în primul rând creşterii în ritm susţinut a pieţei produselor profesionale de îngrijire, cu aproximativ 25% anual. De asemenea, acesteia i se adaugă faptul că vânzările Profihairshop din online au crescut cu 70% faţă de aceeaşi perioada a anului trecut, un real succes pentru noi, datorat în principal noii game introduse la începutul anului: produsele profesionale de make-up.” a declarat Klaus Reisenauer, managing partner Profihairshop. 

Cele mai mari vânzări au fost înregistrate din categoria produselor profesionale de îngrijire a părului (şampoane, balsamuri, măşti-tratament, uleiuri de păr), având o creştere de peste 30% comparativ cu perioada similară a anului trecut, urmată de categoria produselor de styling şi vopsele, de produsele de unghii, de cosmetică şi accesorii de păr.

Piaţa produselor cosmetice profesionale vândute în exteriorul saloanelor este estimată în acest moment la 28 milioane euro, ponderea cea mai mare fiind deţinută de produsele pentru îngrijirea părului (17 mil euro), urmate de produsele pentru îngrijirea corpului (7 mil euro) şi cele de manichiură - pedichiură (3 mil euro).

Valoarea medie a unui bon a fost de 90 Ron, iar cele mai bune vânzări au fost înregistrate în preajma sărbătorilor de Valentine’s Day, Dragobete, Mărţişor şi Ziua Femeii. Aproximativ 70% dintre clienţi au apelat la consiliere în alegerea produselor potrivite, serviciu oferit de specialiştii Profihairshop în îngrijirea părului, în reţeaua de magazine fizice şi în magazinul online al retailerului.

Lanţul de magazine Profihairshop deţine în prezent 27 de unităţi, în cele mai importante mall-uri din Bucureşti şi din alte 11 oraşe mari din ţară. Acestea însumează o suprafaţă totală de peste 1.100 mp. Un magazin Profihairshop amplasat într-un centru comercial înregistrează vânzări medii anuale între 5.000 – 10.000 euro/mp/an.

Urmărește Business Magazin

Citeşte pe MonitorulApararii.ro

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.