Producătorul de trolere Princess Traveller intră pe piaţa românească cu o investiţie de 500.000 euro

Autor: Ana Maria Petcana Postat la 04 august 2014 87 afişări

Producătorul olandez de trolere Princess Traveller a intrat pe piaţa din România, după o investiţie de 500.000 de euro, printr-un magazin online, compania având în plan şi deschiderea unui magazin offline.

"Pe o piaţă a cărei valoare a fost estimată în 2013 la 20 de milioane euro, Princess Traveller intră pe un segment mai puţin valorificat şi anume acela al bagajelor de tip hard case, fabricate din policarbonat şi ABS. Scopul nostru este acela de a aduce consumatorului român un produs ultra uşor, extrem de puternic şi flexibil, care nu se sparge şi nu se deformează, rezistent la diferenţele de temperatură", a declarat, într-un comunicat, Luiza Dragomir, brand manager Princess Traveller.

Ea a arătat că odată cu intrarea companiei Princess Traveller în Romania, piaţa bagajelor va prinde contur şi pe segmentul produselor middle, până în prezent pe piaţa internă comercializându-se produse cu preţuri fie foarte mici, fie de lux.

Cu o istorie de 30 de ani pe piaţa din Olanda, Princess este prezentă în peste 10 ţări, cum ar fi Belgia, Australia, Thailanda, China, Rusia, Korea, Franţa, Spania, Africa de Sud şi Israel.

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
PRINCESS TRAVELLER,
LANSARE,
/actualitate/producatorul-de-trolere-princess-traveller-intra-pe-piata-romaneasca-cu-o-investitie-de-500-000-euro-13031634
13031634
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.