Poza zilei: cum se face o reclamă la un concert

Autor: Crenguta Nicolae Postat la 26 august 2012 102 afişări

O campanie de reclame pentru Filarmonica din Berlin, lansată în acest an, a pornit de la o idee cu totul originală: reprezentarea pe afişe a interiorului mai multor instrumente muzicale, iluminat astfel încât spaţiul din vioară, flaut, orgă sau violoncel să dea iluzia optică a unei săli de concert sau a unui tunel.

Conceptul reclamelor le aparţine lui Björn Evens şi Mona Sibai de la agenţia Scholz & Friends Berlin, iar macrofotografiile au fost realizate de studioul Mierswa-Kluska din München.

Urmărește Business Magazin

/actualitate/poza-zilei-cum-se-face-o-reclama-la-un-concert-9979902
9979902
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.