Povestea uluitoare a femeii care a creat într-un hambar un produs care-i aduce acum câştiguri anuale de milioane

Postat la 28 ianuarie 2018 430 afişări

O mamă a doi copii care a început să facă produse de îngrijire în hambar pentru pielea sensibilă a copiilor ei a reuşit să construiască un busuiness de 12 milioane de lire sterline anual, scrie Daily Mail.

Povestea uluitoare a femeii care a creat într-un hambar un produs care-i aduce acum câştiguri anuale de milioane

Joanna Jensen, în vârstă de 47 de ani, a pus bazele Childs Farm în casa ei din Basingstoke, Anglia în 2010. Motivul? Nu găsea şamponul şi balsamul potrivit pentru pielea sensibilă şi părul fin al fiicelor sale.

La început, a făcut totul în hambarul ei, experimentând rezultatele produselor pe cai. Businessul ei a început să se dubleze anual încă de la lansare datorită preţului redus al acestor produse - între 1,50 şi 10,99 lire sterline. Produsele sunt vândute acum în toată lumea iar valoarea vânzărilor de retail a acestora a ajuns în 2017 la 12 milioane de lire sterline.

”În 2017, businessul a crescut cu 175%”, spune ea. Înainte de a avea copii, Jensen a lucrat în investment banking, a renunţat însă la carieră pentru a-şi dedica timpul creşterii copiilor, Mimi şi Bella, în vârstă de 9 şi 11 ani. După ce fiicele ei s-au născut, s-a concentrat pe creşterea cailor de rasă şi şi-a transformat casa într-o pensiune tip B&B.

Urmărește Business Magazin

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.