Povestea uluitoare a femeii care a creat într-un hambar un produs care-i aduce acum câştiguri anuale de milioane
O mamă a doi copii care a început să facă produse de îngrijire în hambar pentru pielea sensibilă a copiilor ei a reuşit să construiască un busuiness de 12 milioane de lire sterline anual, scrie Daily Mail.
Joanna Jensen, în vârstă de 47 de ani, a pus bazele Childs Farm în casa ei din Basingstoke, Anglia în 2010. Motivul? Nu găsea şamponul şi balsamul potrivit pentru pielea sensibilă şi părul fin al fiicelor sale.
La început, a făcut totul în hambarul ei, experimentând rezultatele produselor pe cai. Businessul ei a început să se dubleze anual încă de la lansare datorită preţului redus al acestor produse - între 1,50 şi 10,99 lire sterline. Produsele sunt vândute acum în toată lumea iar valoarea vânzărilor de retail a acestora a ajuns în 2017 la 12 milioane de lire sterline.
”În 2017, businessul a crescut cu 175%”, spune ea. Înainte de a avea copii, Jensen a lucrat în investment banking, a renunţat însă la carieră pentru a-şi dedica timpul creşterii copiilor, Mimi şi Bella, în vârstă de 9 şi 11 ani. După ce fiicele ei s-au născut, s-a concentrat pe creşterea cailor de rasă şi şi-a transformat casa într-o pensiune tip B&B.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe alephnews.ro
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro













